piątek, 1 kwietnia 2016

Tag- czytelnicze nawyki ;)

Heej!!
Wpadłam na  pomysł, że zrobię tag. Nosi on nazwę CZYTELNICZE NAWYKI i zobaczyłam go na blogu http://regalnapoddaszu.blogspot.com/

Dobrze, a więc zaczynamy:

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Tak, jest to moje łóżko :).

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy raczej przypadkowych świstków papieru?
Raczej używam zakładek. Mam ich dość sporo i gdy zaczynam  nową  książkę, zakładkę wymieniam na  inną.

3. Czy możesz prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej liczby?
Mogę przestać czytać dopiero wtedy, gdy skończę rozdział. Nie ma innej opcji :D.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Nigdy nie pobrudziłam książki jedzeniem, ani nie oblałam piciem.  Więc, gdy jestem głodna nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeść i czytać jednocześnie

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki i oglądać film w trakcie czytania?
Gdy jest głośno nie potrafię się skupić... Nawet gdy słucham muzyki i czytam książkę to nic z niej nie rozumiem i muszę to samo czytać jeszcze pięć razy. Więc moja odpowiedź brzmi nie, gdyż muszę mieć ciszę i święty spokój xD.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Raczej mi się to jeszcze nie zdarzyło. Każda czeka na swoją kolej.

7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
"Wszędzie  dobrze, ale w domu najlepiej"

8. Czytasz na głos, czy w myślach?
W  myślach.

9. Czy czytasz naprzód,poznając zakończenie ? Pomijasz fragmenty książki?
Raczej nie pomijam. Czasami zdarza mi się przeczytać koniec  rozdziału, żeby dowiedzieć się, co się stanie,a później wracam do  momentu, gdzie przerwałam.

10. Czy zaginasz grzbiet książki?
Nie.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.