wtorek, 27 września 2016

Popularne opinie na temat Nocnych Łowców

Heej !!
Dzisiaj będzie baaardzo krótki post, bo odpowiem na dosłownie 8 prostych pytań  dotyczących... serialu Shadowhunters... Jak wiecie, lub nie, lubię serial. Nic przeszkadzają mi aktorzy, bo są ok, sceny mi się podobają (bo według mnie wcale nie musi być tak jak w książce) i ogólnie jestem z tych nielicznych osób, które wolą serial od filmu 😂😂. Napiszcie w komentarzach wasze zdanie.
I znowu ten długi wstęp... musicie mi to wybaczyć, ale ja inaczej nie umiem.
Przejdźmy do pytań :)

1. Kogo byś chciał/a pocałować? 
Z serialu?? Aleca, Boże Matt jest taki idealny 😍😍

2. Z kim byś wzięła/wziął ślub? 
Z... Simonem!! Tak wiem, ze mało osób to lubi, ale w serialu jest genialny !!

3. Z kim byś chciał/a polować na demony? 
Z Izzy. Tak, z nią byłaby niezła zabawa 😂😂

4. Kto byłby twoim mentorem w Świecie Cieni? 
A powiedzmy, że Jace, niech ma :D

5. Z kim chciałabyś/chciałbyś pójść do klubu? 
No jak to z kim?! Oczywiście, ze z Magnusem !!

6. Kto byłby twoim BFF? 
Izzy 😂😂😆

7. Wybierz kogo byś uratował/a z niebezpieczeństwa. 
Wszyscy by sobie poradzili, ale Clary nie jest jescze tak dobrze wyszkolona, więc ja bym mogła uratować 😂

8. Kogo  byś zabił/a? 
Maureen, ona jest taka wkurzajaca...

No i widzicie? Bardzo krótkie pytania i odpowiedzi. Zachęciła Was także, abyście zajrzeli na bloga Shadowhunters Polska i pisali w  komentarzach wasze odpowiedzi :)
Miłego wieczoru !! :*

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.