sobota, 8 października 2016

2 sezon Shadowhunters !!

Heej! !
Witam Was się z wami już dzisiaj 2 raz... dziwne co?? Ale... po obejrzeniu pewnej rzeczy rozsadza mnie od środka... zapewne wiecie już o co chodzi, a jeśli nie to zapraszam do dalszego czytania.
Chodzi mi o...
Pierwszy trailer 2 sezonu Shadowhunters i... O mój Boże !!! Jak to zobaczyłam to przez moment nie mogłam oddychać,  a Jak już włączyłam  to przewijałam ten filmik chyba z 8 razy i cały czas w głowie miałam jedną myśl: I CAN'T BREATHE!!!!
Ile tam się będzie działo !!!
Jak dla mnie za duży natłok informacji... Ale... Tak długo czekaliśmy na pierwsze zdjęcia, a tu mamy już pierwszy trailer... jestem tak bardzo szczęśliwa...
Może dlatego, że taką wielką miłością darzę dary anioła 💔💔. No i należę do tych osób, które wolą serial od filmu 😂😂. Na szczęście moja przyjaciółka uważa tak samo 😅😅.
Tak wiem, ten post był MEEGA chaotyczny i wogole nie wiem po co go robię, chyba po to, aby się wygadać i żeby zeszły ze mnie te wszystkie emocje 😙😙.
Napiszcie koniecznie czy wy także czekacie na drugi sezon... Aaa!!! No i jeszcze bym zapomniała - premiera 2 stycznia !!
Ja już w takim razie kończę i dobranoc :))
Tutaj macie link do zwiastunu ;)

http://www.shadowhunterstv.com/article/exclusive-watch-the-first-ever-shadowhunters-season-2-trailer-right-now

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Anonimowy pisze...

Ooohh jak fajnie ze napisałaś o tym na blogu!! Chociaż może przestaniesz mi o tym paplac Bo ja przez cb też nie mogłam oddychać ������
~ twoja bff

Ambitna czytelniczka pisze...

Ahahh😂😂😂. Ja przestanę o tym paplać?! To się bo skończy do stycznia, więc...😂😂
Ja dalej w to mi wierzę 😙😙

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.