wtorek, 22 listopada 2016

Zimowy TBR #1

Heej!!
Dzisiaj pisze dla Was pierwszy TBR. Jeej!!
Będzie to TBR do końca roku, czyli na te parę dni listopada i na cały grudzień, do 1 stycznia. Nigdy takiego czegoś nie robiłam, bo jakoś nie widziałam w tym sensu. Gdyż u mnie to wygląda tak: Praktycznie wogole nie planuje tego, co będę mieć zamiar czytać,  poprostu czytam to, co wpadnie mi w ręce. Czasami nawet nie spodziewam się, ze w danym momnecie będą czytać jakas książke. No ale stwierdziłam, że zrobię TBR, bo już na pewno wiem, co przeczytam do końca roku. Nazwijmy go zimowym :D (Ambitne plany, a jak przyjdzie co do czego, to nie przeczytam, ale cii, postaram się :))
1. Wszystkie Jasne Miejsca-Jennifer Niven
2. Kroniki Bane'a-Cassandra Clare
3. Szklany Tron- Sarah J.Maas
4. November 9-Colleen Hoover / Promyczek-Kim Holden
(I tutaj prosiłabym Was o pomoc, abyście mi pomogli wybrać, która przeczytać jeszcze w tym roku)
5. *Harry Potter i komnata tajemnic  (tom 1)-J.K.Rowling
Następną recenzją bedzie któraś z tych książek :). Zgadniecie jaką?
Pozdrawiam :*
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

-Bardzo fajnie Ci to wyszło :) Ja też jeszcze nigdy nie pisałam TBR ponieważ książki jeśli chce przeczytać to kupuje na bierząco :D
-ja słyszałam dobre opinie i o November 9 i o Promyczku, ale żadnej nie czytałam więc Ci nie pomogę.
-Na pewno to nie jest Szklany Tron,... ja obstawiałabym, że recenzja będzie.... " Kroniki Bane'a :) może akurat zgadnę? :D
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Niestety nie trafiłaś. Przekonasz się niebawem :)
I dalej nie wiem co przeczytać... Promyczek, czy November 9
November 9, czy Promyczek 😂

Alexandra pisze...

Również jeszcze w tym roku chciałabym przeczytać "Wszystkie jasne miejsca" oraz "November 9" :)
Pozdrawiam,
bookwithhottea.blogspot.com/

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Cześć! Nominowałam cię do LBA, szczegóły: http://zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-awards-8.html?m=1
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Widziałam, widziałam :)). Niedługo odpowiem 😘

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.