czwartek, 9 lutego 2017

TBR luty/marzec 2017



Heej!
Dzisiaj piszę dla Was post, którego forma nie pojawia się dość często na moim blogu, a mianowicie chodzi o TBR, czyli co chcę przeczytać w najbliższym czasie :). U mnie jak zwykle może się to wszystko zmieni, ale na luty i marzec mam zaplanowane parę książek, które muszę przeczytać :D
Tak więc do roboty :)

1. "Twoim Śladem"- A. Meredith Walters


2. "Ponad Wszystko"- Nicola Yoon


3. "Silver, druga księga snów"- Kerstin Gier


4. "Dziedzictwo Ognia"- Sarah J.Maas


5. "Królowa Cieni"- Sarah J.Maas


6. "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców"- Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson, Robin Wasserman



Koniecznie napiszcie, którą z tych książek czytaliście i którą najbardziej polecacie. A może na którejś się zawiedliście? Piszcie!
Do następnego:*


UDOSTĘPNIJ TEN POST

10 komentarzy :

Półka na książki pisze...

Czytałam "Ponad wszystko" - całkiem niezła książka, świetnie "ozdobiona" różnymi grafikami czy schematami, a do tego czyta się ją błyskawicznie ;)
Pozdrawiam,
Paulina z naksiazki.blogspot.com

Geek Girl pisze...

Czytałam "Dziedzictwo ognia", przed kilkoma dniami skończyłam również "Królową cieni" i to po prostu niesamowite, jak bardzo Sarah J. Maas się rozwinęła na przestrzeni tych książek, teraz historia Celaeny stała się wręcz epicka i nie mogę się doczekać kolejnego tomu, bo wiem, że będzie wspaniały! Koniecznie zabieraj się za te dwie książki w najbliższym czasie, naprawdę warto :3

Books by Geek Girl

Alexandra pisze...

Czytałam "Ponad wszystko" i "Silver". Obie książki bardzo polecam <3

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Jako pierwsze musisz -musisz- przeczytać "Dziedzictwo ognia" i "Królową cieni". Ja miałam po tym koca, ale opowieści są niesamowite, cudowne, najlepsze. A 26 kwietnia ma być 5 część ♥♥♥ "Imperium burzy" ♥♥♥
"Ponad wszystko" czytałam, opowieść jest bardzo dobra chociaż ja przewidziałam zakończenie. Mimo to książka jest na raz, no i kurcze- główna bohaterka to książkoholik ♥
Pozdrawiam :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Tak, przejrzałam sobie ją i właśnie bardzo mi się podoba, że jest tak ładnie ozdobiona *-*. Świetnie to wygląda ;)

Ambitna czytelniczka pisze...

Czytając opis "Dziedzictwa Ognia" już wiem, że będzie fantastyczna! Zresztą to Sarah J.Maas, więc czemu tu się dziwić?

Ambitna czytelniczka pisze...

Jak Ci sie spodobały, być może i mi sie spodobają. Mam nadzieję, że 2 część Silver będzie równie świetna jak pierwsza ;)

Ambitna czytelniczka pisze...

Tak, wiem, że muszę przeczytać, ale niestety będą u mnie dopiero w marcu :/ muszę czekać... Ale już wiem, że będą genialne 😍. Jeśli wszyscy mówią, że "Ponad Wszystko" jest ciekawą Książką, to z pewnością tak musi być!
Pozdrawiam :*

Natka pisze...

Najlepiej jakbym w najbliższym czasie przeczytała dwie pierwsze wymienione, jak i "Królową cieni"

Ambitna czytelniczka pisze...

Ja najpierw muszę sie zabrać za "Dziedzictwo Ognia", żeby wziąć sie za "Królową cieni"

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.