poniedziałek, 10 lipca 2017

Gra o Tron TAG

Hej kochani!
Ten post miał być już w piątek, ale niestety nie miałam czasu go napisać w ten weekend, więc pojawia się dzisiaj, także w tym tygodniu będą aż 3 posty :D.
Dzisiejszy wpis to TAG, a ściślej będzie to TAG o Grze o Tron i od razu na wstępie muszę zaznaczyć, że nie czytałam książek (jeszcze, bo mam w planach), wobec tego wszystkie odpowiedzi będą oparte o serial (nie bijcie!). Z góry przepraszam za jakiekolwiek spojlery :x.
Zaczynajmy!

1. Jak odkryłaś książkę lub serial?
Otóż tak jak wspomniałam na początku, nie czytałam jeszcze książek, ale serial odkryłam w zasadzie przez przypadek. Bardzo dużo osób na różnych grupkach mówiło o tym serialu, jaki on to jest genialny i w ogóle. Pewnego dnia stwierdziłam, dobra obejrzę. Na początku pierwsze odcinki do mnie nie przemówiły, już miałam przestać go oglądać, ale postanowiłam, że jeszcze kilka obejrzę, bo może akurat mi się spodoba. I tak było, serial stał się moim ulubionym, a teraz z niecierpliwością czekam na następny sezon <3.




2. Ulubiony dom (poza Starkami i Lannisterami).
Akurat w tym przypadku odpowiedź jest jednoznaczna i prosta, Targaryen. Odkąd pamiętam uwielbiałam smoki, czy to w książkach, czy w filmach, więc co tu dużo mówić?

3. Ulubiona postać z rodu Starków.
Zastanawiam się między Robem a Arią, ale chyba jest to Aria.

4. Ulubiona postać z rodu Lannisterów.
I tutaj ewidentnie jest to Tyrion, przecież bez niego ten serial by nie istniał, czy jest tu ktoś, kto go nie kocha?

5. Ulubiona postać z serialu.
W tym pytaniu nie mogę wybrać jednej, wręcz to chyba niewykonalne, także pozwólcie, że wymienię parę. Aria Stark, Jon Snow, Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister, Ygritte, Margaery Tyrell.

6. Najmniej lubiana postać z serialu.
Postaciami za którymi nie przepadam są Jorah Mormont, Sandor Clegane (nawet nie wiem czemu) i Theon Greyjoy.


7. Co sądzisz o książce lub serialu?
Jest to mój ulubiony serial, więc sądzę, że jest genialny, po prostu.

8. Którą postacią z Gry o Tron chciałabyś być?
Zdecydowanie Daenerys Targaryen, kto nie chciałby mieć 3 smoki <3 ?

9. Ulubiony odcinek/sezon?
Sezonu ulubionego nie mam, ale odcinków kilka tak. Na pewno do ulubionych należy odcinek, w którym Joffrey został otruty, gdybyście tylko widzieli moje szczęście, kiedy umierał. Drugim odcinkiem jest ten, gdzie Daenerys jadła serce, potem kiedy Viserys otrzymał swoją wymarzoną koronę, bitwa pomiędzy Dzikimi a Innymi, kiedy Inni wtargnęli do osady Dzikich i było również tam kilkoro ludzi z Nocnej Straży, i Jon Snow (nie wiem, czy mnie zrozumieliście). I jeszcze na końcu dwa odcinki 6 sezonu, to co tam się działo... brak słów.

10. Kto jest twoim crushem?
"You know nothing Jon Snow", mówi wam to coś?


11.Ulubione miejsce.
Pod względem wyglądu zdecydowanie Królewska Przystań.

12. Ulubione motto jednego z domów.
Co prawda mówiłam na początku, że chciałabym należeć do rodu Targaryen'ów, ale moim ulubionym mottem jest "Winter is coming", są to dosłownie trzy słowa, a wyrażają tak dużo.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jak to u Was wygląda z Grą o Tron, czy czytaliście, oglądaliście serial, a może to i to. Podzielcie się również swoimi odpowiedziami na te pytania. Do następnego, 
Papa. 

I pamiętajcie, Winter is Coming...
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.