środa, 15 lutego 2017

Dlaczego nie ma recenzji?

Pewnie zastanawiacie się, dlaczego na tym blogu od dłuższego czasu nie  pojawiają się recenzje. Ostatnia była jakoś miesiąc temu? Ponad miesiąc temu? Nie pamiętam. No właśnie... Dlaczego? Już wyjaśniam...

▪...Nie miałam weny, tak mnie też to dopadło. Nie miałam pomysłów na recenzję, nie widziałam co pisać itd...
Ci, co mają blogi chyba rozumieją o co mi chodzi.

▪...Miałam blokadę w czytaniu, w ciągu tak długiego okresu czasu przeczytałam jedynie 2 książki, "Koronę w Mroku" oraz "Twoim Śladem", a ja myślałam, że ten rok zacznę lepiej... no ale cóż, może marzec będzie lepszy  :)

...No i trzecim powodem (a może to nie jest powód, tylko coś, o czym chcę  napisać)jest to WATTPAD moi drodzy, Wattpad.
Kiedyś czytałam dosyć dużo na Wattpadzie (było to jakieś 1,5 roku temu, może więcej) , ale w poprzednim tygodniu  ściągnąłam sobie tą aplikację, gdyż chciałam opublikować coś swojego (o tym możecie się dowiedzieć post niżej) i tak sobie przeglądając, trafiłam na naprawdę dobre opowiadania.
No i się wkręciłam w czytanie. I tak zamiast czytać papierowe książki, czytałam całymi dniami na telefonie Wattpada. Może to nie odkrycie, bo chyba każdy już o nim słyszał, ale chciałam o tym napisać i już!
Nazwa mojego profilu to: -Lady-Herondale-, więc możecie zaglądnąć i sobie popatrzeć, jakie książki mnie wciągnęły.



I to chyba na tyle, mam nadzieję, że  rozumiecie, czemu nie ma recenzji. Szczerze? To nie wiem, kiedy pojawi się następna recenzja książki. Ale na pewno w lutym będzie, więc się nie przejmujcie!
W tym tygodniu planuję napisać coś o serialu jakim jest THE 100  (może mi wyjdzie ta recenzja). Także czekajcie na ten post, jeśli Was ciekawi moja opinia na ten temat.
Ja tymczasem kończę i do następnego,
PAPA! <3

UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Od początku ltego nie przeczytałam jeszcze ani jednej książki od A do Z. I to mnie strasznie irytuje bo też mam blokadę. Ale jestem w połowie "Za niebieskimi drzwiami". Książka jest do bani. Jeśli chodzi o The 100 to zatrzymałam się na 3 sezonie i bodajże 5 odcinku. Jakoś ten sezon mi nie podchodzi. Ale na notkę czekam ♥
Pozdrawiam :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Z The 100 mam tak samo, choć 3 sezon o wiele bardziej mi sie podoba niz 2, ale to w osobnym poście. Czytałam Za niebieskimi drzwiami jakoś w 5 klasie podstawówki i na tamtą chwilę baardzo mi sie podobała. Jakbym miała ją przeczytać w chwili obecnej, nie wiem czy bym dała radę. Niedawno wyszedł film, byłam na nim w kinie i polecam. Dobrze odzwierciedlił książkę, tylko końcówka trochę inna. A tak to podobał mi się.
Również pozdrawiam ❤

Alexandra pisze...

Nie ma co się zmuszać do czytania i pisania☺

Ambitna czytelniczka pisze...

Oczywiście, masz rację ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.