środa, 1 marca 2017

Podsumowanie stycznia/lutego 2017


Heej kochani!
Dawno nie pisałam, co nie? Ale już  wróciłam z nowymi siłami i pomysłami. Dzisiaj 1 marca, więc czas na podsumowanie stycznia i lutego. Jak wiecie  (lub też nie) w tamtym roku nie robiłam tego, ale stwierdziłam, że jednak to jest dosyć przydatne. Więc bez przedłużania zaczynamy! 



BLOG
Liczba wyświetleń (styczeń/luty)- 982
Liczba komentarzy (z odpowiedziami)- 51
Wyzwania- Podróż Wyobraźni, 7 Days Challenge 
Liczba postów- 16
Liczba recenzji- 2
Najchętniej czytany post- 7 Days Challenge Dzień 2, TBR luty/marzec 

I chyba to wszystko dotyczące samego bloga, a jeszcze chciałabym wspomnieć, że 6 lutego minął dokładnie rok, kiedy założyłam bloga. Nie sądziłam, że będzie on istniał tak długo, a w tym momencie nie wyobrażam sobie tego, że go nie prowadzę. Jestem tak bardzo szczęśliwa, że ktoś go w ogóle czyta i komentuje. Gdyby nie on również nie byłoby mojego instagrama książkowego, na którym już jest Was prawie pół tysiąca. Jestem wam naprawdę wdzięczna za to wszystko i dziękuję ❤

KSIĄŻKI 
Przeczytane:
1. Silver Pierwsza Księga Snów- Kerstin Gier 
2. Korona w Mroku- Sarah J.Maas
3. Ponad Wszystko- Nicola Yoon
4. Twoim Śladem- Meredith Walters (zostało mi mało do skończenia)
Razem- 4 książki 
Przecztane strony- 1 665

To by było na tyle, nie jestem za bardzo zadowolona z wyniku przeczytanych książek w ciągu 2 miesięcy, bo było ich niecałe cztery. Ale myślę, że w marcu będzie o wiele lepiej. Również myślę, że postów na blogu będzie więcej. Jutro lub w piątek możecie sie spodziewać recenzji, więc czekajcie, a ja tymczasem się żegnam i do następnego,
Papa :*
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

Alexandra pisze...

Z tych książek czytałam "Silver" i "Ponad wszystko". Obie bardzo mi się podobały.

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

No troszkę cię nie było :D ale świetnie, że wracasz ♥
Ja w styczniu przeczytałam 4 książki, a w lutym pomimo ferii miałam totalną blokadę :/ jakimś cudem udało mi się przeczytać dwie książki, ale ten wynik, mnie również nie zadowala.
Bardzo fajnie, że będziesz robić takie podsumowania ♥ to jednak jest pomocne :P
Co sądzisz o "Ponad wszystko"? Czekam na recki :)
Do zobaczenia! :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Mi się też podobały ;)

Ambitna czytelniczka pisze...

Przynajmniej przeczytałaś więcej ode mnie ;), a recenzja "Ponad Wszystko" jest już na blogu, więc zapraszam :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.