niedziela, 7 lutego 2016

Recenzja książki pt. ,, Błękitna magia"

Wiem, że tamta recenzja była trochę za krótka, ale dopiero się uczę. Przepraszam was za to baardzo!!
Dziękuje mojej przyjaciółce, która pomaga mi w prowadzeniu tego bloga i mówi mi co jest źle, a co powinnam poprawić. Obiecuję, że następne recenzje będą o niebo lepsze. Wiadomo, człowiek uczy sie na błędach.
A to macie cytat: ,, Kto czyta książki, żyje podwójnie" :)
Przejdźmy może już do recenzji :

AUTOR: S. C. Ransom

WYDAWNICTWO: Amber
DATA WYDANIA: 31 stycznia 2012
LICZBA STRON: 304
GATUNEK : fantasy/romans

Śmiertelna dziewczyna i chłopak uwięziony pomiędzy życiem a śmiercią
poznani w Błękitnej miłości zmagają się z przeciwnościami piętrzącymi się
przeciwko ich trudnemu i pięknemu uczuciu

W głowie Alexy wciąż tkwi jedna myśl: nie może zapomnieć o tym, jak otarła się o śmierć. To, że przeżyła jest zasługą Calluma, jej widmowemu chłopakowi. Niespodziewanie zaczyna dostawać tajemnicze groźby. Alexa wie, że to jeszcze nie koniec kłopotów. Ktoś nienawidzi ją całym sercem i zrobi wszystko, by stanąć pomiędzy ją a Callumem. 
W pewnym momencie znika bransoletka Alexy, która łączy ją z jej chłopakiem. Alexa Zostaje całkowicie sama. Czy zdoła ocalić siebie i jej Widmowego ukochanego?

Jest to druga część Błękitnej Miłości. Już na początku dzieja się tajemnicze rzeczy. Otóż do pokoju Alexy ktoś wrzucił kartkę z napisem,, Znam twój sekret Alexo" 
Alexa jest zdesperowana faktem, że nie ma kontaktu z Callumem. Za wszelką cenę próbuje odzyskać bransoletkę, ponieważ nie może żyć bez Calluma. 
Według mnie drugą część jest bardziej emocjonująca niż pierwsza. Fabuła czasami trzyma czytelnika w napięciu i bardzo trudno się wtedy od niej oderwać. Gdy już się rozkrecila akcja czytałam ją bez przerwy chcąc wiedzieć co będzie dalej aż doszłam do końca, czyli epilogu, w którym była wzmianka o Lucasie (jednym z żałobników) 
Ta książka zdecydowanie bardziej mi się podobala niż pierwsza :)

OCENA : 8/10
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.