poniedziałek, 8 lutego 2016

Recenzja książki pt. ,,Błękitna nadzieja"

AUTOR: S. C. Ransom
WYDAWNICTWO: Amber
DATA WYDANIA: 7 sierpnia 2012
GATUNEK: romans/fantasy

Zakochani z „Błękitnej Miłości” i „Błękitnej magii” połączeni uczuciem, za które mogą
zapłacić życiem… lub śmiercią.


Alexa już wie, że istnieje sposób, by mogli być razem: ona i Callum, jej piękny, widmowy ukochany, chłopak uwięziony pomiędzy światem żywych a umarłych. Jest ktoś, kto potrafi przywrócić go do życia. Lecz nie zamierza wyjawić tego sekretu Alexie. Dla tego kogoś Alexa jest najgorszym wrogiem, którego trzeba zniszczyć. Czy moc magicznej błękitnej bransoletki okaże się potężniejsza niż nienawiść? I czy Alexa zaryzykuje wszystko, by być z tym, kogo kocha – na zawsze?


Trzeci, finałowy tom Błękitnej Miłości jest oparty na NADZIEI. Nadziei, że Alexa zdoła uwolnić Calluma i żeby mogli być razem.

Akcja rozpoczyna się na Lotnisku, gdzie Alexa ma wyjechac na wakacje. Niestety wybiera sie tam tylko z bratem i rodzicami, bez Calluma. Spotyka tam Maxa, który od razu się w niej zakochuje, co wszystko komplikuje.

Ostatnia część podobała mi się najbardziej, gdyż cały czas trzymała mnie w napięciu. Momentami śmiałam się, a następnie płakałam. ta książka wywołała na mnie tak różne emocje, że nie da się w żaden sposób ich opisać.

Na ostatnich stronach książki jest historia bransoletki, co bardzo mnie ucieszylo. Koniec rzecz jasna, jak każdy chciałam przewidzieć, ale niestety się pomyliłam, co do zakończenia trylogii. Ksiązka kończy się w inny sposób niż mogłam sobie wyobrazić, ale oczywiście HAPPY END'EM, który jest bardzo wzruszający ;)

OCENA: 8/10

PODSUMOWUJĄC:
Trylogia bardzo mi sie podobała. Jest charakterystyczna, co dodaje jej uroku. Seria zostanie w mojej pamięci myślę bardzo długo i kiedys na pewno do niej wrócę, chcąc na nowo poznać historię Alexy i Calluma, ktorych niezmiernie polubiłam :D

OCENA TRYLOGII: 8/10

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.