sobota, 15 kwietnia 2017

Seriale, które oglądam

Hej kochani! 
Przychodzę dziś do was z innym postem, niż zapowiadałam, że będzie, a to dlatego, że po prostu zawsze gdy zbierałam się za recenzję Gusa i Promyczka, siadałam z długopisem w ręku i totalnie nie wiedziałam, co mam pisać. Te książki wywarły na mnie tak olbrzymie wrażenie, że najzwyczajniej nie mogę tego opisać. Są niesamowite! Dają tak pozytywnego kopa w tyłek, że nawet się tego nie spodziewałam. Zdecydowanie są moimi ulubionymi ❤. Jeśli chcecie się przekonać, dlaczego tak bardzo je kocham, to koniecznie po nie sięgnijcie. Jeszcze wam dodam to, co pisałam na moim bookstagramie : Znacie to uczucie, kiedy książka dosłownie zgnaita wam serce i nie chce odpuścić? Przejmuje całą władzę nad waszą psychiką, kiedy mimowolnie łzy spływają wam po policzkach i właśnie zastanawiacie się, co tak naprawdę tutaj sie dzieje? 
Nie?
Może czas najwyższy przeczytać Promyczka...

Jeszcze coś! Tak tylko chciałam napisać, że gdy czytałam Promyczka, nałogowo również zaczęłam słuchać 30 Seconds to Mars i najbardziej pasująca według mnie piosenką do tej książki jest "Do or die", uwielbiam tą piosenkę i koniecznie musicie jej posłuchać. 

No dobrze, teraz z czystym sumieniem mogę przejść do głównej części posta, czyli seriale, które oglądam ;)


1. SHADOWHUNTERS



Clary Fray właśnie dostała się do Akademii Sztuki na Brooklynie. Wydawałoby się, że jest zwyczajną nastolatką, prowadzącą normalne życie. Jednak wszystko zmienia się w jej osiemnaste urodziny. Dziewczyna odkrywa, że jet Nocnym Łowcą, hybrydą anioła i człowieka, której zadaniem jest ochrona ludzkości przed demonami. Kiedy jej matka, Jocelyn Fray, zostaje porwana przez grupę o nazwie "Krąg" dowodzoną przez jej męża Valentine'a Morgensterna, Clary wraz z nowo poznaną drużyną Nocnych Łowców, rusza jej na pomoc. Dziewczyna wkracza w magiczny świat wraz z tajemniczym i narcystycznym Jace'm, w którym się zakochuje, Alec'm, Issabell oraz lojalnym przyjacielem Simonem. Od teraz żyje pośród wróżek, czarowników, wampirów oraz wilkołaków. Clary rozpoczyna niezwykłą podróż, podczas której dowie się więcej o przeszłości oraz o tym, co przyniesie przyszłość.

To był pierwszy serial jaki zaczęłam oglądać. I wiecie co? Mimo tych wszystkich negatywnych opinii na jego temat, tej sporej fali hejtu, ja dalej nie zmienię swojego zdania, że jest o niebo lepszy od filmu i będę go dalej oglądać, bo tak. Bo mi pasują aktorzy, reżyser i ogólnie całokształt. Nie przestanę go oglądać, bo coś tam nie jest zgodne z książką, czy jakiś aktor mi nie pasuje. Serial i aktorów uwielbiam i z niecierpliwością czekam na sezon 2b (aaa! Będzie Sebastian!!!).


2. PRETTY LITTLE LIARS


Rosewood to małe miasteczko – nikt nie podejrzewał, że kryje ono tak wiele tajemnic. Te najgorsze należą do grupy najładniejszej dziewczyny w mieście – Alison. Członkiniami są: Aria, Spencer, Hanna i Emily. Alison, liderka grupy, zniknęła w tajemniczych okolicznościach, a reszta dziewcząt przysięgła, że nigdy nie wyjawią co tak naprawdę się wtedy stało. Sekret miał zacieśnić ich więzi, jednak staje się odwrotnie. Po roku, dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od "A" zawierające informacje, o których wiedziała tylko Alison. Jest to tym bardziej przerażające, że pierwszą wiadomość SMS otrzymały w dniu pogrzebu Alison. Ktokolwiek wysyła wiadomości, zdaje się znać wszystkie ich sekrety, prześladuje je i obserwuje każdy ich ruch.

Taak, z tym serialem jest różnie... właśnie jestem na początku 5 sezonu i tak jakoś... hmm... stał się po prostu nudny. Tyle powiem. Początki były mega, te pierwsze sezony bardzo mocno wciągały i z wielką przyjemnością chciałam oglądać następne, ale teraz po prostu nie mam ochoty tego kontynuować. No cóż, może wrócę do oglądania, albo sobie obejrzę finałowe odcinki i się wszystkiego dowiem.


3. THE 100




97 lat po wojnie nuklearnej ludzkość przebywa na Arce, która umieszczona jest w kosmosie. Kanclerz Arki wysyła na Ziemię kontyngent składający z setki młodych ludzi. Mają oni za zadanie sprawdzić czy warunki na Ziemi pozwalają na jej ponowne zamieszkanie. Po lądowaniu na Ziemi, młodzi ludzie rozpoczynają kolonizację planety, która wbrew pierwotnym założeniom nie tylko nadaje się do życia, lecz jest także zamieszkana przez innych ludzi spoza Arki.

O Boże jak ja ten serial kocham ❤. Jest niesamowity już od pierwszego sezonu, a nawet odcinka, chce się więcej i więcej, i nie można sie oderwać. Pierwszy sezon był naprawdę baaardzo wciągający, drugi mi mocno działał na nerwy, z 3 było już lepiej  (chociaż zaginęło tak dużo osób) no i 4 trzyma poziom. Najlepsze w  tym serialu jest to, że  z odcinka na odcinek nasze zdanie co do jakiegoś bohatera się gwałtownie zmienia. Raz lubimy daną postać, a następnie chcemy, żeby zginęła jak najszybszej. I tak w kółko... 


4. RIVERDALE 




W małym mrocznym miasteczku Riverdale doszło do zabójstwa bogatego nastolatka. Serial opowiada o grupie nastolatków, uczących się w tej samej szkole. Niektórzy skrywają sekrety.

Cóż ja moge o tym serialu powiedzieć? Na pewno wciąga, bo inaczej bym go nie oglądała, haha. Jak narazie mamy bodajże 10 odcinków 1 sezonu, wiec za bardzo nie wiem co o nim sądzić. Wiem tylko to, że mi się bardzo spodobał i natknęłam się na niego, bo taki szum był wokół niego, więc  stwierdziłam, że czemu nie, zacznę sobie oglądać.


5. 13 REASONS WHY 




Cała fabuła serialu opiera się na samobójstwie nastoletniej Hannah Baker. Dziewczyna przed śmiercią nagrywa kasety, w których opowiada o powodach swojej śmierci. Pewnego dnia jej znajomy Clay Jensen po powrocie ze szkoły, pod drzwiami znajduje paczkę, w której znajduje owe kasety. 13 nagrań odmieni jego życie i życie 12 innych osób.

Ten serial dopiero zaczynam, więc kompletnie nie wiem co o nim powiedzieć, jestem na 2 odcinku, ale wiem, że będę go kontynuować, bo zapowiada sie bardzo ciekawie.


6. GRA O TRON




Kilka rodzin szlacheckich walczy o panowanie nad ziemiami krainy Westeros. Polityczne i seksualne intrygi są na porządku dziennym. Robert Baratheon, król Siedmiu Królestw, prosi swojego starego przyjaciela, Eddarda Starka, aby służył jako jego główny doradca. Ten, podejrzewając, że poprzednik na tym stanowisku został zamordowany, przyjmuje propozycję, aby dogłębnie zbadać sprawę. Okazuje się, że przejęcie tronu planuje kilka rodzin. Lannisterowie, familia królowej, staje się podejrzana o podstępne knucie spisku. Po drugiej stronie morza pozbawieni władzy ostatni przedstawiciele poprzednio rządzącego rodu, Targaryenów, również zamierzają odzyskać kontrolę nad królestwem. Narastający konflikt pomiędzy rodzinami, do którego włączają się również inne rody, prowadzi do wojny. W międzyczasie na dalekiej północy budzi się pradawne zło. W chaosie pełnym walk i konfliktów tylko grupa wyrzutków zwana Nocną Strażą stoi pomiędzy królestwem ludzi, a horrorem kryjącym się poza nim.

Aaa!! W końcu zaczęłam to, co każdy poleca. I bardzo mocno sie w nim zakochałam!! Jestem dopiero na 4 odcinku 1 sezonu, ale... woow!! To będzie coś niesamowitego, ja to czuje. Bohaterów już pokochałam no i cała fabuła też sie świetnie zapowiada . Tak bardzo sie cieszę, ze mogę go zacząć i przede mną jeszcze tyle sezonów ❤.

I to by były wszystkie seriale, które oglądam aktualnie, wiem, że być  może sześć to bardzo mało, ale mi to starcza. Oczywiście jeśli macie coś do polecenia, to piszcie! Chętnie popatrzę :), a może oglądacie któryś z tych? Ja się z wami żegnam i do następnego,
Papa  :*

PS: A może chcielibyście post poświęcony moim ulubionym cytatom z Promyczka i Gusa? Chętnie się wami tym podzielę, bo jak mówiłam, te książki są NIESAMOWITE!!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

10 komentarzy :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Nałogowo ogląam "The 100"♥♥♥♥♥ kocham ten serial ♥
W przyszłym tygodniu zabieram się za "iZombie" podobne również świeetne ♥
No i muszę zacząć oglądać Teen Wolf xD
Jeśli chodzi o "Grę o Tron" to najpierw planuję przeczytać książkę ♥
Buziaki :*

Czytanka na Dobranoc pisze...

Polecam następujące pozycje :
Stranger things
Outcast
The walking dead
The returned

Fajny , ciekawie napisany blog . Na pewno będę zaglądać :) obserwuje i zapraszam do mnie
Pozdrawiam

Ambitna czytelniczka pisze...

Na pewno zobaczę o czym są 😊, chociaż stranger things i The walking dead znam. Dziękuję, ze podoba ci się mój blog i oczywiście zajrzę do Ciebie. Również pozdrawiam :D

Ambitna czytelniczka pisze...

Ja też go kocham 💖💖, ja zaczęłam oglądać 1 odcinek teen wolf, ale po połowie wyłączyłam, bo był trochę nudny :/, ale moze jeszcze kiedyś do niego wrócę ;D

Alex pisze...

"Gra o tron" razem z przyjaciółką mamy zacząć oglądać ;D "Riverdale" i "13 reasons why" jak ja to kocham ♥♥ "Shadowhunters" obejrzałam pierwszy sezon, ale drugi już porzuciłam, a PLL dopiero zaczęłam ;)Ja kocham jeszcze: "Stronger Thing", "Seria niefortunnych zdarzeń" i "skam". Pozdrawiam cieplutko :)

zakladkadoksiazek@gmail.com pisze...

Ja obecnie jestem na serialowym odwyku. Od roku nie zaczęłam żadnego nowego serialu. Z Twojej listy nie widziałam żadnego z prezentowanych seriali, aczkolwiek przymierzam się do obejrzenia w końcu Gry o tron, bo wszyscy zachwalają :).


Pozdrawiam
zakladkadoksiazek.pl

Karolina pisze...

Kocham the 100 <3 <3 <3
Nad 13 powodów się zastanawiam czy zacząć oglądać i nad Teen Wolfem

Ambitna czytelniczka pisze...

Grę o tron bardzo mocno polecam, właśnie skończyłam 1 sezon i... wow ❤👌 co do Shaodowhunters polecam 2 sezon, prawdę mówiąc 1 chowa się przed drugim, zmiana jest pozytywna! Na pewno przejrzę te seriale, choć SKAM znam bardzo dobrze :)
Również pozdrawiam ;))

Ambitna czytelniczka pisze...

I ja też zachwalam! Polecam, bo naprawdę warto ❤. Zakochałam się w tym serialu, więc może czas zacząć właśnie ten?
Również pozdrawiam :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Ja też kocham 💞, jeśli chodzi o 13 powodów jest wciągający, ale może zanudzać momentami. Co do Teen Wolfa, to obejrzałam jakoś pół pierwszego odcinka i wyłączyłam :(, jakoś mnie nie powalił, ale moja przyjaciółka bardzo zachwala, więc może zrobię następne podejście.
Podziwiam :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.