piątek, 6 stycznia 2017

7 Days Challenge Dzień 5

TOP NAJGORSZYCH KSIĄŻEK 

Dzisiaj zaległy dzień podsumowań  (bo powinien być wczoraj, ale go nie napisałam) i przedstawię wam 3 najgorsze książki jakie udało mi sie przeczytać w 2016r. Całe szczęście, że tylko jest ich trzy :)
Więc zaczynajmy :D

Historia w tej książce mogła być naprawdę interesująca i bardzo dobrze opowiedziana, ale cóż... Tak nie było :/.



 Opis miejsca do którego trafiła główna bohaterka a nie było praktycznie w ogóle opisane. Bohaterowie też mi nie przypadli do gustu, a akcja to już w ogóle... próbowałam tą książkę czytać. Naprawdę próbowałam, ale z tego wszystkiego wynikło to, ze jest to najgorsza Książka i do tego przez nią nie mogłam nic innego czytać...


Zobaczcie tylko na tą prześliczną okładkę. Jest cudowna 😍i też miałam nadzieję, ze środek okaże się różnie świetny. Ale myliłam się... jedynie opis z tylu i okładka to jedyne co w tej książce mi sie podobało. Więcej nic. Recenzja jest na blogu i tam wymieniałam Wszytskie minusy tej książki, więc zapraszam ^^


Co ja mogę o tej książce powiedzieć? Szczerze powiedziawszy to nic... poprostu jakoś tak mnie do siebie nie przekonała, była zbyt schematyczna i było w niej mnóstwo motywów które przewijają się w książkach dla młodzieży. Według mnie była nijaka.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

Recenzje Klaudii pisze...

Nie czytałam żadnej z tych książek i póki co nie zamierzam. :)
Pozdrawiam!
recenzjeklaudii.blogspot.com

Ambitna czytelniczka pisze...

Ja odradzam, ale może kiedy się zdecydujesz na którąś z nich (proszę, oby nie) to sama zdecydujesz czy ci sie podoba. Magonia z tego co wiem ma sporo fanów, ale mnie nie oczarowała

Alexandra pisze...

Rzeczywiście okładka "Ti i teraz" jest cudowna. Szkoda, że treść już nie :(
Pozdrawiam, Ola
bookwithhottea.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ufff żadnej nie znam😛

Ambitna czytelniczka pisze...

Ta okładka to cudo, ale środek był jedną wielką katastrofą 😩
Pozdrawiam 💗

Ambitna czytelniczka pisze...

Całe szczęście 😁

Karolina pisze...

Na szczęście żadnej z tych książek nie czytałam i nie mam zamiaru:)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Karolina z bloga Bookwormscity

Ambitna czytelniczka pisze...

To dobrze, oszczędzisz sobie nerwów :). Już zaglądam na Twojego bloga ☺

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.