sobota, 7 stycznia 2017

7 Days Challenge Dzień 7

10 książek, które MUSZĘ przeczytać w 2017r.


Opowieści z Akademii Nocnych Łowców- Cassandra Clare 


Lord of Shadows, czyli druga część Mrocznych Intryg- Cassandra Clare 




Promyczek- Kim Holden



Harry Potter i kamień filozoficzny- J.K.Rowling


Dwór Cierni i Róż- Sarah J.Maas 


November 9- Colleen Hoover 

Urodzona o północy- C.C.Hunter


Złodziejka książek- Markus Zusak


Jak powietrze- Agata Czykierda-Grabowska


Losing Hope- Colleen Hoover 


Koniecznie napiszcie w komentarzach, które z tych książek czytaliście i które najbardziej polecacie. Będę bardzo wdzięczna :D

UDOSTĘPNIJ TEN POST

9 komentarzy :

Katrina pisze...

Czytałam tylko "Pottera" i mania na jego punkcie już dawno mi przeszła ;)

Ambitna czytelniczka pisze...

A ja w ogóle nie czytałam o dziwo Harrego Pottera, więc muszę nadrobić :D

Agnieszka pisze...

Bardzo ciekawe propozycje! Złodziejkę czytałam i polecam gorąco! Świetny blog, super treść jak i wizualnie bardzo ładny! Odkryłam Cię dopiero dzisiaj, obserwuję. Pozdrawiam! https://faanbook.blogspot.com/

Ambitna czytelniczka pisze...

Mnie bardzo ciekawi Złodziejka książek, więc pewnie przeczytam niebawem.
I dziękuję za te miłe słowa i cieszę się, że zostaniesz tutaj na dłużej :)
Pozdrawiam serdecznie :*

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Jeśli znasz mnie trochę dłużej- myślę, że tak xD To wiesz co ja bym na twoim miejscu przeczytała jako pierwsze i co Ci polecam ♥ Oczywiście moje cudowne, ukochane Wodospady Cienia ♥♥♥ Ale Dwór cierni i róż też ma być szybko przeczytany! i to migiem! Ja książkę pochłonęłam w przeciągu popołudnia i .... wow ♥ Obecnie czytam Szklany Tron, późno zaczęłam bo może godzinkę/dwie temu czytać ale myślę, że skończę do 3 czytać xD Życz mi powodzenia.

Buziaki, sama wiesz kto xD :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Taa, właśnie wodospady wzięłam z Twojego polecenia, tyle razy mi o nich mówiłaś, że muszę je w końcu przeczytać. A za dwór Cierni i Róż tez musze koniecznie jak najszybciej się zabrać, bo Szklany Tron pokochałam 💗. A poza tym niedługo wychodzi 2 część 💓.
Również pozdrawiam i mam nadzieję, ze już przeczytałaś :D

Sassy Girl pisze...

I nagle wiem, że muszę przeczytać chociaż połowę z wyżej wymienionych książek.
Pozdrawiam
Biblioteka Tajemnic

Book Prisoner pisze...

"Promyczek" i "Złodziejka książek" - czytałam obie te książki i polecam! :)

Pozdrawiam,
Book Prisoner! :)

kochamciemojezycie pisze...

Złodziejkę książek zdecydowanie polecam. :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.