środa, 17 sierpnia 2016

100 książek, które chce przeczytać #3

51. Pretty Little Liars Kłamczuchy- Sara Shepard
52. Pretty Little Liars Bez skazy
53. Pretty Little Liars Doskonałe
54. Pretty Little Liars Niewiarygodne
55. Pretty Little Liars Zepsute
56. Pretty Little Liars Zabójcze
57. Pretty Little Liars Bez serca
58. Pretty Little Liars Pożądane
59. Pretty Little Liars Uwikłane
60. Pretty Little Liars Bezlitosne
61. Pretty Little Liars Olśniewające
62. Pretty Little Liars Rozpalone
63. Pretty Little Liars Skruszone
64. Pretty Little Liars Zatrute
65. Pretty Little Liars Toksyczne
66. Pretty Little Liars Mordercze


67. Never, never- Colleen Hoover, Tarryn Fisher

 

68. Strażniczka książek- Mehthild Gläser

 

69. 7 razy dziś- Luren Oliver

 

70. Will Grayson, Will Grayson- John Green, David Levithan

 

71. Szukając Alaski- John Green

 

72. Wyśnione miejsca- Brenna Yovanoff

 

73. Czerwona królowa- Victoria Aveyard
74. Szklany miecz

 

75. Coś mojego- Marci Lyn Curtis



Koniecznie pochwalcie się w komentarzach,  które z tych książek czytaliście i które najbardziej polecacie :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

10 komentarzy :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Do serii PLL są jeszce dwa dodatki.
A Strażniczkę Książek polecam z całego serca <3
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję, spróbuję przeczytać jak najszybciej :**

onlypretender pisze...

czytałam jedynie Czerwoną Królową, polecam jeśli lubisz takie klimaty jak niezgodna czy Igrzyska Śmierci. oglądam teraz PLL i nie wiedziałam, że jest aż tyle książek, na podstawie których powstał serial. pozdrawiam :)
wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

Ambitna czytelniczka pisze...

Serial powstał na ich podstawie, ale jest całkowicie inny, z tego co słyszałam...
Także pozdrawiam :**

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Hej, hej tu znowu ja:D kto by się spodziewał...hmmm.. haha :D Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA, po szczegóły zapraszam tu
http://zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2.html
Buziaki:*

Ambitna czytelniczka pisze...

Haha dziękuję, już lecę N Twojego bloga :**

Bookprisoner pisze...

Żadnej z tych książek nie czytałam, więc jestem ciekawa twojej recenzji o nich.
Boję się trochę Never Never, bo czytałam dwie książki tej pisarki i jedna mnie zachwyciła, a druga wręcz odwrotnie. Serię Pretty Little Liars znam z serialu i mam wrażenie, że to ten sam tasiemiec z lepszym zakończeniem.
Zapraszam do siebie :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Ja jeszcze nie czytałam nic Hoover, ale zamierzam ;) Mam nadzieję, ze mi się spodobają.
Na pewno zerknę na Twojego bloga ;**

Boogireads pisze...

Hej.Zostałaś nominowana do LAB. Więcej tutaj: http://boogireads.blogspot.com/2016/08/liebster-book-award.html

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję, zaraz lecę na Twojego bloga ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.