czwartek, 18 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #2

Heej!!
Po raz drugi zostałam nominowana do LBA, za co bardzo dziękuję Oli z bloga Złodziejka zapisanych stron. Pozdrawiam ;**

Teraz może przejdę do pytań ;)

1. Ulubiona ekranizacja?
Zostań, jeśli kochasz oraz Igrzyska Śmierci 💕💕

2. Możesz iść na randkę z jednym chłopakiem( z książki oczywiście) kim jest ten szczęściarz?
Will Herondale z Diabelskich Maszyn... Jak ja go kocham 😍😍

3. Gracie w siatkówkę. Kto jest w twojej drużynie?
Nie za bardzo rozmiem pytanie... Chodzi o bohaterów książkowych?

4. Jaka piosenka gra Ci cały czas w głowie?
Są to 3 piosenki, ostatnio słucham je nałogowo:
1. Fade- Alan Walker
2. All of me- John Legend
3. Fire in the rain- Måns Zelmerlöw

5. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?
Hmm... jeśli uwilbiam Cassnadre Clare to jestem z fandomu Shadowhuners 😂😂

6. Czytasz inne blogi? Wymień 4 ;)
Czytam ich bardzo dużo ;)) Ale spróbuję wymienić:
1. Czekolada i truskawki
2. Wyśnione książki
3. MagicOfBooks
4. Lost in my books

7.  Gdzie wyobrażasz się za 5 lat?
Nie wiem, wszystko się może jeszcze zmienić...

8. Jakie słowo uwielbiasz powtarzać?
Jakie słowo?? Kurczę trudne pytanie, dużo słów uwielbiam powtarzać xD. Ale myślę, ze najczęściej mówię Heej, albo Ok xD

9. Księgarnie stacjonarne czy internetowe?
Myślę, ze internetowe, jest taniej i zazwyczaj można się załapać na promocje.

10. Ulubiona część Harrego Pottera?
Nie czytałam Harrego Pottera, ale mam zamiar 😂😂

11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 99 i przeczytaj 8 zdanie. Jak ono brzmi?
"Byłam wcześniej przed domem, zanim wróciłam po Tavy'ego"
Pani Noc- Cassandra Clare

A teraz czas na moje pytania:

1. Czy wzruszyłaś się kiedyś na jakiejś książce?
2. Jak wymyśliłaś nazwę bloga?
3. Masz rodzeństwo?
4. Ulubiony czarny charakter
5. Co cenisz sobie najbardziej w ludziach?
6. Ulubiona seria
7. Używasz zakładek do książek?
8. Możesz spotkać się z jedną postacią żeńską i męską z danej książki oraz z jednym autorem. Kto by to był?
9. Jaki wykreowany w książce świat jest twoim ulubionym? Dlaczego?
10. Która Książka według Ciebie powienna mieć kontynuację?
11. Częściej korzystasz z biblioteki, czy księgarni?

Blogi, które nominuje:
1. M.Moonfairy
2. Words in trainers
3. Book prisoner

Tak wiem, ze miało być 11 blogów, ale ja nominowałam 3, więc cii😂😂😂😂

Kochani, życzę wam powodzenia i każdy kto jest chętny może odpowiedzieć N te pytania w komentarzu ;))

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Hej, dziękuje za odpowiedź <3 Tak niefortunnie napisałam to 4 pytanie -nikt nie o co chodzi :D- haha mam ja talent.
Diabelskie maszyny dopiero przede mną :/ ale dotrę :D
Zrobię Ci tą dziką przyjemność i odpowiem na 2 pytania :D
3. Młodszego brata niestety- czy tylko ja zawsze chciałam mieć starsze rodzeństwo?
6. Wodospady Cienia <3 mogę o nich mówić i mówić <3
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Haha, tak samo jak ja mogłabym nawijać i nawijać o Darach Anioła i Diabelskich Maszynach 💕💕

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.