czwartek, 25 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #3

Heej!
Po raz kolejny, tym razem trzeci już, zostałam nominowana do LBA przez Bogusie z bloga boogireads za co serdecznie Ci dziękuję i pozdrawiam ;*

I jeszcze tylko wspomnę, zże kolejny post i prawdopodobnie to będzie recenzja pojawi się pod koniec następnego tygodnia ;)

1. Jaki jest twój ulubiony polski autor?
Nie mam, ponieważ nie czytam książek polskich autorów ;(

2. Czy przeczytałaś kiedyś książkę, po której miałeś kaca książkowego?
Tak, był to 3 tom Diableksich Maszyn, czyli Mechaniczna Księżniczka. Jak ja wtedy ryczałam i później nie mogłam zabrać się za inną książkę.
Niedawno też miałam kaca książkowego, ale słabszego i był on po Dziesięć płytkich oddechow. Kurczę, tak polubiłam tą książkę...

3.Jaka jest ostatnia przeczytana przez ciebie książka?
Dziesięć płytkich oddechow ;) A teraz jestem już na końcu Pani Noc.

4. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?
Young/New Adult, Romans i Fantasy.

5. Czego nie lubisz w książkach?
Czego nie lubię?  Nie lubię długich opisów, to mnie zawsze nudzi, że mam ochotę pominąć, ale zawsze boję się, że ominę coś ważnego oraz nie lubię idealnych bohaterów, lubię kiedy mają jakieś wady itp..

6. Jaka była najbardziej znienawidzona przez ciebie lektura?
Hmm... jak się teraz zastanawiam to naprawdę nic mi nie przychodzi do głowy...
Chociaż nie lubię czytać lektur ;)

7.  Jak często kupujesz książki?
Częściej wypożyczam niż kupuję...

8.Jaki jest Twój ulubiony bloger/booktuber?
Uhuh... dużo ich jest. Jeśli chodzi o bloggera to hmm... chyba nie mam ulubionego xD
A o booktubera to Anita z BookReviewsbyAnita, Laura Lee, totallbooknerd7, Aliska czyta

9.Dlaczego założyłeś bloga??
Założyłam bloga, bo chciałam się poprostu "wygadać" o książkach. A jak już wielokrotnie wspomninalam to było spontaniczne. W pewien dzień lutego tak sobie siedziałam i nagle wpadł mi do głowy pomysł, może założę bloga książkowego ? I tak to wyszło ;)

10. Gdzie lubisz czytać książki?
Na swoim łóżku i w pociągu ;)

11.Czy w trakcie czytania jesz/pijesz, czy ci to przeszkadza?
Nie,  nie przszkadza mi to  w ogóle, piję , jem i nigdy nie pobrudziłam książki :)

A teraz pytanie ode mnie:
1. Czy w twojej rodzinie ktoś czyta?
2. Jakie jest twoje hobby?
3. Jaki jest twój ulubiony aktor?
4. Jaka jest twoja ulubiona aktorka?
5. Jakie fantastyczne zwierzęcie chciałabyś mieć?
6. Masz szansę ożywić tylko jednego bohatera z książki. Kto to by był?
7. Która lektura szkolna była najlepsza?
8. Jakie są najładniejsze okładki? Wybierz i pokaż 3.
9. Jaka jest najlepsza księgarnia internetowa?
10. Najgrubsza Książka jaką przeczytałaś to...
11. Ulubione blogi. Podaj 5.

I nominuje:
1. Złodziejka zapisanych stron
2. Wyśnione książki
3. Camille recenzuje

UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

u siebie odpisałam a tu nie:/ chodze ostatnio jakaś nieprzytomna :D wybacz.
Z miłą chęcią odpowiem :) pytania i odpowiedzi są świetne <3
Też uwielbiam New Adult i Fantastykę :D Ja też czasem piję albo coś jem podczas czytania ale jeszcze nie pobrudziłam książki :D tak za długie opisy to męczarnia :/
Buziaki :*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.