poniedziałek, 9 stycznia 2017

7 Days Challenge Dzień 8 - Zmiany, zmiany, zmiany

Heej kochani!
Dzisiaj ostatni dzień podsumowań  (nie miałam możliwości tego wczoraj napisać, wiec pisze teraz i myślę, że to wam niezbyt przeszkadza). W tym poście postaram się dosyć zwięźle opisać zmiany, jakie będą się pojawiać stopniowo, więc nie przedłużając, zaczynajmy :-)

Oceny książek w gwiazdkach
Czyli na końcu recenzji nie będzie pisało np. 5/6, ale będą widnieć gwiazdki, co myślę, że jest dobrym sposobem na zmianę estetyki recenzji.


Więcej zdjęć
Postaram się robić jak najwięcej zdjęć książkom do recenzji oraz innych fotografii do pozostałych postów.

Ładniejszy design postów.
Chodzi mi o to, żeby wszystko dopracować, abyście wy mogli przyjemnie czytać i żeby to ładnie wyglądało :-).

▪Jak wiecie jedna zmiana juz zostala wprowadzona, a mianowicie szablon i wyglad bloga, jednak tylko kiedy będę  mieć wolny czas postaram sie poeksperymentować z kodami (życzcie mi powodzenia)

Publikowac posty przynajmniej 1 w tygodniu
Jak pewnie zauważyliście, nie zawsze mi się to udawało, ale tym razem wezmę się  za siebie i będę pisać min.1 w tygodniu (oczywiście nie wykluczam tego, że tych postów może pojawić sie więcej).

Korzystać z podsumowań miesiąca
Lub co 2 miesiące. Tak, tego mi brakowało w ostatnich miesiącach tamtego roku, ale w tym będę dla Was takie robić.

Co jakiś czas robic TBR
Nie mówię tutaj, że co miesiąc, bo szczerze powiedziawszy nie lubie TBR, ale kiedy będę wiedzieć, że na 100% przeczytam jakieś książki w miesiącu itp... to na pewno takie coś zrobię :-)

Robić wiecej recenzji filmów i seriali
To mi ciężko szło w tamtym roku, ale myślę, że w tym dam radę coś napisać o filmie jaki obejrzałam, czy sezonie serialu jaki zobaczyłam.

Także to by były wszystkie zmiany, jakie chcę wprowadzić, jeśli może wy macie coś do zasugerowania to piszecie śmiało, chętnie poczytam wasze sugestie :-)
Czekajcie jutro na recenzję w ramach wyzwania "Podróż Wyobraźni", którą napisze dla was Ola, a moją będziecie mogli zobaczyć u niej na blogu :D
Pozdrawiam ;)
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.