sobota, 8 kwietnia 2017

O braku motywacji i weny :/

Heej!!
W końcu widzicie mnie na blogu (a przynajmniej mój post). Tak wiem, nie pisałam nic od jakoś miesiąca, a o recenzji już nawet nie wspomnę. Cóż mogę powiedzieć?
Tak wyszło. Brak weny, czasu, brak pomysłów itd... chyba wiecie o co chodzi. Dużo osób na blogosferze przeżywa taki czas, że najzwyczajniej nie chce się o niczym pisać i następuje przerwa. Tak też było ze mną, oczywiście dalej będę  prowadzić bloga, ale nie obiecuję, że posty w najbliższym czasie będą tak często. Mogę równie dobrze znowu zniknąć, ale wtedy miejcie na uwadze to, co wam wcześniej napisałam.
Jednakże!! Mam ogromną nadzieję, że tak nie będzie i zdobędę choć trochę motywacji.
Niebawem ukaże się recenzja książek Promyczek i Gus, więc czekajcie, postaram się wrzucić też jakieś inne posty, mam także ochotę zrobić recenzję jakiegoś serialu, ale nie mam pojęcia jakiego. Jeśli macie do polecenia jakieś ciekawe i warte uwagi, to piszcie. Z przyjemnością zobaczę.
Również szykują się zmiany w wyglądzie bloga... Tak... ponownie. No ale to nie moja wina, że zawsze coś mi nie pasuje...

I to by było wszystko, jeśli dotrwaliście do końca tej paplaniny, to brawo, a jeśli nie, to nie. Aczkolwiek wracam do bloga i pisania, więc trzymajcie kciuki, żebym nie straciła weny i motywacji.
Do następnego, papa :*

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Alex pisze...

Brak weny, też miewam często :) Seriale do polecenia to, tak "Stronger Things" ♥♥♥ "SKAM", "Seria niefortunnych zdarzeń", "Riverdale" i teraz ja oglądam "13 Reasons Why" i strasznie mi się podoba :D Pozdrawiam cieplutko :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję, ja również pozdrawiam ;) A Riverdale oglądam i bardzo mi się podoba :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.