środa, 10 lutego 2016

Recenzja książki/filmu ,, Zostań, jeśli kochasz"

AUTOR: Gayle Forman
WYDAWNICTWO: Nasza Księgarnia
DATA WYDANIA: 10 września 2014
LICZBA STRON: 248
GATUNEK: dramat/ romans

Światowy bestseller przetłumaczony na ponad trzydzieści języków, na którego podstawie powstał wzruszający film z Chloë Grace Moretz i Jamiem Blackleyem w rolach głównych.

Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?

Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.



Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o

umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać.

,,Uświadamiam sobie nagle, że umieranie jest proste. To życie jest trudne."

,,Przypomniało mi się, co radziła mama, kiedy ogarniała mnie nieśmiałość: "Udawaj, aż uwierzysz."

,,Ludzie wierzą w to, w co chcę wierzyć."

,,Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka."

,, Zostań jeśli kochasz" to książka bardzo wzruszająca. Opowiada o tym, jak szybko mozna coś stracić, a nawet wszystko. Mia straciła rodzinę, czyli najważniejsze osoby w jej życiu. Zginęli jej najbliżsi,a ona została sama. Musi wybrać: czy umrzeć, czy też walczyć o swoje życie.

Ta książka podobala mi się. NAPRAWDĘ!! Opowiada o miłości, rodzinie, przyjażni i innych bardzo ważnych wartościach życiowych.
Autorka- Gayle Forman pisze bardzo zrozumiale, co ułatwia zinterpretowanie  tesktu.
Oczywiście- jak to ja-  nie mogłam na książce nie płakać. Płakałam jak bóbr!! ;D A kiedy oglądnęłam film (bo film także sie pojawił) nie mogłam się pozbierac od natłoku emocji.
Książka oraz film są według mnie godne polecenia. Odzwierciedlają one po prostu zwykłe życie człowieka. (Tylko najpierw przeczytajcie książkę, apóźniej oglądnijcie film) :D

OCENA: 8/10




UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.