piątek, 12 lutego 2016

Recenzja książki pt."Blask"

AUTOR: Alexandra Adornetto
WYDAWNICTWO: Bukowy Las
DATA WYDANIA: 9 lutego 2011
TYTUŁ ORYGINAŁU: Halo
LICZBA STRON: 496
GATUNEK: fantasy/science fiction/ romans

Do sennego miasteczka Venus Cove przybywają trzy anioły: Gabriel – wojownik, Ivy – uzdrowicielka oraz najmłodsza, a przy tym mającą w sobie najwięcej z człowieka, Bethany. Zadaniem aniołów jest nieść dobro światu, który w coraz większej skali ulega wpływom ciemności. Podczas misji zmuszeni są ukrywać swe nadnaturalne zdolności, świetlistą poświatę, a także – co najtrudniejsze – anielskie skrzydła. Pomagając całej społeczności,
próbują nie przywiązywać się do pojedynczych ludzi… I wtedy Bethany poznaje w szkole Xaviera. Żadne z nich nie potrafi oprzeć się wzajemnemu przyciąganiu. Kiedy zaczyna łączyć ich prawdziwe uczucie, zdają sobie sprawę, że przekraczają granice ustalone przez niebo. I nie jest to jedyne zagrożenie dla ich szczęścia. Ciemne moce nie czekają i wciąż rosną w siłę. Nie ma czasu do stracenia. Czy miłość do człowieka stanie się źródłem klęski Bethany i jej misji?

Sięgnęłam po tę książke przypadkiem, kiedy szukałam czegoś nowego. Szczerze mówiąc przemówiła do mnie okładka. Tak, tak wiem, nie ocenia się książki po okładce, ale gdy ja zobaczyłam, musiałam ją mieć!!

Książka jest napisana przez osiemnastoletnia Alexandrę Adornetto, której styl pisania jest bardzo prosty i zrozumiały. Książka nie jest cienka, bo ma ok. 500 stron, ale naprawdę szybko się ją czyta. Koniec powieści bardzo mnie zaskoczyl, aż miałam ochotę udusić autorkę :D. Pojawił się w najmniej spodziewanym momencie.

Książka została jedną z moich ulubionych.
.
Pierwszy raz czytałam książkę z wątkiem o aniołach. Autorka w świetny sposób wykreowała bohaterów książki. Według mnie każdy miał coś w sobie.. Uczucie pomiędzy Bethany a Xavierem jest tak silne, że potrafi przezwyciężyć wszystko. DOSŁOWNIE!!

To nie jest książka, jak inne Paranormal Romance, w których są wampiry, wilkołaki czy upadłe anioly. Powieść nawiązuje do Biblii, Boga, Nieba czy też jak druga część do piekła.

Autorka poprostu stworzyła piękną powiesc. Jest to niezwykle poruszająca historia miłości ziemskiego chłopaka i anielicy, którzy pochodzą z innych "wymiarów" i zrobią by być razem. 

Z wielką przyjemnością mogę wam te książkę polecić :**


OCENA: 9/10



UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.