sobota, 6 lutego 2016

Witam na moim blogu!!

Jak sama nazwa wskazuje będzie on o tematyce książkowej, ale także filmowej.
Moje zainteresowanie czytaniem itp... zaczęło się w wakacje, kiedy to przeczytałam całą serię BAŚNIOBÓR. Pochłonęłam ją całą (5 tomów, ok. 400 stron) w praktycznie jeden miesiąc. I odtąd zaczęło się moje ,,uzależnienie". Ale dalej pozostaje pytanie, co będzie na moim blogu?
Otóż będą tu się znajdować recenzje książek oraz filmów. Nie będą one zawsze pozytywne, ale to tylko subiektywna opinia.
Moim ulubionym gatunkiem filmowym, a także książkowym jest romans i fantasy, to uwielbiam najbardziej. Na chwile obecną jestem w trakcie czytania sagi NIEŚMIERTELNI, ale dopiero przeczytałam 1 część, czyli EVER.
A więc opowiedziałam troche o sobie,a wam życzę miłego czasu spędzonego na moim blogu ;)
Pozdrawiam!! ;D
PS: Mam na imie Weronika. :))

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.