piątek, 6 stycznia 2017

7 Days Challenge Dzień 3

TOP NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK 2016
Więc przyszedł i czas na mnie, abym troszkę opowiedziała wam o moich ulubionych książkach, które zapadły mi w pamięć w roku 2016. Będą to pojedyncze książki które przeczytalam  (czasem 1 części serii), ale nie martwcie się, post o najlepszych seriach pojawi się niebawem 


Nie dać Magnusa do Top,  to byłby grzech 😂. Kroniki Bane'a to świetny dodatek do Diabelskich maszyn oraz Darów Anioła. Czytając, można dowiedzieć się więcej o wydarzeniach jakie miały miejsce w życiu Magnusa, co momentami było naprawdę bardzo śmieszne.




 Książka którą kocham całym swoim sercem już od pierwszych stron. Tyle akcji, świetni bohaterowie, pomysł na książkę, to było Genialne. Więcej dowiecie się w połowie stycznia, gdyż Książka bierze udział w wyzwaniu "Podróż Wyobraźni"


Kolejna książka, którą kocham całym serduszkiem i która jest cudownie napisana, szybko sie czyta oraz jest bardzo emocjonująca. Przepełniona muzyką i magią słów. To kolejna powieść Hoover na której się nie zawiodłam.



 Ugly Love to Książka, którą przeczytałam tak szybko, ze nawet nie wiedziałam kiedy ją kończę. Przede wszystkim opowiada o miłości i o przebaczeniu.




Od tej powieści zaczęłam czytać książki Hoover i urzekła mnie pod każdym względem. Książka jest naprawdę godna uwagi, bo jak chyba wszystkie pozycje Hoover mówi o bardzo ważnych problemach, które doświadczają normalni ludzie.



Książka inna niż fantastyka, z którą się spotkałam. Historia opowiedziana w niej jest o trollach, co mnie urzekło. Świetna fabuła i bardzo wciągająca, oczywiście jest romans, ale ja to bardzo lubie, więc czemu miałabym nie dać jej do Top 2016?



 Kolejna powieść Cassnadry Clare, która była wspaniała. Powrót do Nocnych Łowców z nową historią i to jeszcze tak świetnie opisaną, to oczywiście nie było błędem. Czekam z niecierpliwością na 2 tom tej obszernej lektury, bo nie mogę sie doczekać co będzie dalej.


"Ta Książka to prawdziwy rollercoster emocji", to zdanie było gdzie z zamieszczone na okładce i właśnie to ono opisuje to, co sie dzieje w tej historii. Płakałam przez cały koniec, a po skończeniu nie mogłam sie pozbierać... Ta Książka to cudo 😍


I ostatnią Książką w moim TOP jest dosyć specyficzna powieść. Jest dosyć dziwna, ale mi się ona jak najbardziej podobała, zachwyciła mnie tą swoją odmiennością od innych.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Alexandra pisze...

Widzę tutaj kilka książek Colleen Hoover. Ja dopiero zaczynam przygodę z książkami tej autorki, ale jak na razie jestem zadowolona.
Mnie "Osobliwe przypadki..." nie zachwyciły. Była to zbyt dziwna książka.

Ambitna czytelniczka pisze...

Colleen Hoover uwielbiam i jak widać urzekły mnie jej książki, że postawiłam je na podium. Serdecznie polecam :)
A osobliwe i cudowne przypadki... właśnie polubiłam za tą dziwność, która dodaje jej uroku 💕

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.