niedziela, 28 lutego 2016

Recenzja książki pt. " Greckie wakacje"

AUTOR: Alysson Noel
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Dolnośląskie
DATA WYDANIA: 17 lipca 2012
LICZBA STRON: 251

Mamy tu przedstawioną historie nastoletniej Colbie,
 której rodzice się rozwodzą. Z tego

powodu wysylają córkę do Tinos - na małą grecką wysepkę, gdzie mieszka jej ciocia Tally. Colbie nie  jest z tego powodu  szczesliwa , miała spędzić wakacje w gronie jej nowych przyjaciół. Jednak gdy przyjeżdża na wyspę wydaje jej sie,ze jest jeszcze gorzej . Dziewczyna cały czas podejmuje złe decyzje ...
Ale w końcu spotyka ją coś dobrego - Przypadkiem poznaje pewnego chłopaka ...

Powieść została napisana w formie przemyśleń głównej bohaterki , czyli wpisów do jej pamiętnika , listów, maili oraz wpisów na blogu.

Cóż mogę powiedzieć o tej książce... Ciekawa, lekka romantyczna książka . Bardzo szybko się ja czyta.
Postanowiłam ją przeczytać , ponieważ chciałam odetchnąć od fantastyki. Wybrałam właśnie tę, bo wydala mi się przyjemna . I tak było. Nawet nie wiem, kiedy ją skonczylam .

A tu macie jeden cytat, który mi się spodobał:

" Nie wszystko kończy się źle, Colbie. Tak samo, jak nie wszystko zawsze kończy się dobrze. Czasem coś po prostu się kończy . Ale niezależnie od tego, co się stanie, wszystko w końcu obraca się na dobre "

OCENA: 6/10


UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.