wtorek, 28 czerwca 2016

Dary Anioła vs Diabelskie Maszyny Tag

Heej!!
Dzisiaj ma dla was TAG. Tag jest o DA i DM,
ponieważ jak wiecie (lub nie wiecie) uwielbiam
twórczość Cassandry Clare. Aktualnie jestem po przeczytaniu 2 części DM i mam w sobie tyle emocji, że na blogu nie mogło zabraknąć tego TAGU.

Wiec może bez zbędnego gadania przejdźmy do pytań:


1. Ulubiona główna bohaterka- Clary/Tessa
I tutaj muszę stwierdzić, że po przeczytaniu 2 części DM wybieram Tessę. Naprawdę ją polubiłam i wydaje mi się ona bardziej rozważniejsza niż Clary. Ale Clary oczywiście też bardzo lubię!!

2. Ulubiony Herondale- Jace/Will
Ojej... Jak mogło powstać takie pytanie?? Nie mogę się zdecydować... Herondale to Herondale, jak można ich nie kochać jednocześnie???

3. Ulubiony trójkąt miłosny- Tessa, Jem, Will/Clary, Simon, Jace
No przecież, że Tessa, Jem i Will... W DA od początku Clary miała być z Jace'em, a w DM dalej nie mogę się zdecydować, bo... No, nie mogę. Oni oby dwoje są cudowni <333

4. Który lepszy czarny charakter- Sebastian/Mortmain
Kurczę nie ma innej opcji- Sebastian. Już wspominałam, że uwielbiam go jako czarny charakter <3


5. Która armia lepsza- The Dark Army/The Clockwork Army
Nie wiem, oby dwie musiały strasznie wyglądać...

6. Który lepszy pierwszy tom- Miasto Kości/ Mechaniczny Anioł
Chyba jednak wolę Mechanicznego Anioła ;)

7. Które lepsze miejsce akcji-  Instytut Nowojorski/Instytut Londyński
Może Instytut Nowojorski, a może Londyński. Nie mogę się zdecydować. Ale jednak miałam takie odczucie, że w Londyńskim był lepszy klimat xD.

8. Która lepsza ostatnia część- Miasto Niebiańskiego Ognia/ Mechaniczna księżniczka
Nie czytałam jeszcze Mechanicznej Księżniczki, więc w tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć.

9. Który lepszy epilog?
Nie wiem, ponieważ tak jak wspomniałam nie czytałam jeszcze Mechanicznej Księżniczki.

I tym pytaniem zakończymy dzisiejszy TAG. Jeśli wam się spodobał to odsyłam do komentowania i wyrażania własnych opinii dotyczących DM i DA.
A jeżeli chcecie zrobić ten TAG to zapraszam :)



 












UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

Zaksiążkowane pisze...

OOOOO jezuuu.... ten TAG <333
Czemu zawsze jak przypomnę sobie książki pani Clare muszę mieć taki "zaciesz"
To takie miłe uczucie, takie ciepło na sercu (jestem nienormalna)
Nie wiem czy skończyłaś już Mechaniczną Księżniczkę, ale jeśli nie, zrób to jak najszybciej. (zawsze miej przy sobie paczkę chusteczek)(no i płaczę...TERAZ nie znoszę tego...)
Kończę, bo się nie pozbieram
Zapraszam do siebie
http://za-ksiazkowane.blogspot.com/

Ambitna czytelniczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ambitna czytelniczka pisze...

Tak skończyłam już Mechaniczna Książeczkę, nawet zrobiłam recenzję, więc jeśli będziesz mieć ochotę to zajrzyj. Czytając wyłam jak bóbr, A pozniej jescze męczył mnie kac 😭😭

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.