środa, 27 lipca 2016

50 CZYTELNICZYCH FAKTÓW O MNIE

Witam wszystkich!!
Tych nowych i starych czytelników bloga. Dzisiaj jest dosyć szczególny dla mnie dzień, otóż dokładnie pół roku temu, założyłam tego bloga.
I chciałbym wam wszystkim szczególnie podziękować, ze poprostu jesteście, że moje statystyki wciąż rosną...
Nie będę się poddawać i będę pisać dalej, bo W koncu znalazłam taką rzecz którą chce robić i będę robić jeszcze długo...
Mam nadzieję, ze za następne pół roku będę mogła równie mocno wam podziękować ...
A tymczasem zapraszam na drugą część posta, czyli 50 KSIĄŻKOWYCH FAKTÓW O MNIE.

1. Zalożenie bloga książkowego było spontaniczne.
2. Książki częściej wypozyczam niż kupuję.
3. Nigdy nie czytam kilku książek na raz.
4. "Książkoholiczką" zostałam w wakacje rok temu.
5. Serią, która to zaczęła była to seria "BAŚNIOBÓR".
6. Mam do niej wielki sentyment.
7. W maju byłam na spotkaniu autorskim z Brandonem Mullem.
8. Dostałam od niego autograf.
9. Uwielbiam odkrywać nowe blogi książkowe <33.
10. Książka, która obecnie czytam nosi tytuł : Dziewięć żyć Chloe King.
11. Moją ulubioną serią są Dary Anioła i BAŚNIOBÓR.
12. Trylogią- Diabelskie Maszyny.
13. Jestem Nocnym Łowczynią ❤❤.
14. Mam swoją Parabatai 😍😍.
15. Uwielbiam cytaty z książek.
16. Nienawidzę widoku zniszczonej książki.
17. Bardzo chętnie polecam książki moim znajomym.
18. Kocham zakładki do książek !!
19. Oglądam parę kanałów na yt. O książkach, moja ulubione: Book Revievs by Anita, Słomka, Cat Vloguje, Więcej Książków, totallbooknerd7, Laura Lee
20. Miejscem gdzie czytam jest moje łóżko.
21. Wszystkie przeczytane książki systematycznie zapisuję.
22. Moimi ulubionymi gatunkami książkowym sa: Obyczajówki, Dramat, Fantasy, Romans.
23. Czytam o każdej porze, wtedy kiedy mam wolny czas.
24. Uwielbiam robić zdjęcia książkom.
25. Bardzo rzadko sięgam po książki polskich autorów.
26. Najczęściej czytam młodzieżówki.
27. Nienawidzę czytać lektur szkolnych. 
28. Czytając, muszę mieć całkowitą ciszę.
29. Kiedyś nie lubiłam czytać, wręcz nienawidzilam! !
30. Wybieram książki najczęściej ze względu na okładkę, później opis .
31. Nie czytałam Harrego Pottera :P. Ale wkrótce się to zmieni xD
32. Nienawidze audiobooków, wolę mój głos w głowie xD.
33. Moja lista Książek do przeczytania jest baaardzo długa...
34. To ja zarazilam moich najbliższych znajonych czytaniem.
35. Kiedyś w trakcie czytania w trakcie czytania nie mogłam oprzeć się pokusie, przeczytania 2, 3 zdań na końcu. Oduczylam się tego, kiedy przeczytałam MEGA spojler.
36. Kiedy mam Książkę w rękach pierwsze co sobie to ja wącham.
37. Praktycznie na każdej książce się wzruszam xD.
38. Nienawidzę błędów w książce.
39. Pierwszymi książki jakie pokochałam w dzieciństwie są to "O psie, który jeździł koleją " oraz "Bambi".
40. Jako jedyna z rodziny uwielbiam czytać, nie wiem po kim to mam xD
41. Mogłabym otworzyć swoją własną księgarnię <33.
42. Uwielbiam jeść podczas czytania i NIGDY nie poplamiłam książki.
43. Największego Kaca ksiazkowego miałam po Baśnioborze i Diabelskich Maszynach.
44. Nienawidze książek historycznych 😈😈.
45. Lubię motyw aniołów w książkach.
46. Za to niezbyt lubię motyw Wampirów.
47. Uwielbiam grube książki ❤
48. Praktycznie zawsze coś czytam ( pomijając kaca ksiazkowego ).
49. Kocham czytać blogi i sama śledzę pare.
50. Oto kilka z nich:
1) Magiczny świat książki- http://magicznyswiatksiazki.pl/
2) Roxanna Bookholic- https://roxannabookholic.blogspot.com/?m=1
3) Impresjalnie- https://impresjalnie.blogspot.com/?m=1
4) Czekolada i truskawki- http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/?m=1
5) Wyśnione Książki- http://wysnioneksiazki.blogspot.com/?m=1
6) Czytelniczkaa97- http://czytelniczkaa97.blogspot.com/?m=1

I to by było wszystko, teraz wy możecie napisać parę faktów o Was w komentarzach ;)

Pozdrawaiam, Ambitna Czytelniczka  :***

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.