wtorek, 9 sierpnia 2016

100 książek, które chce przeczytać #1

Heej!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem "100 książek, które chce przeczytać".
Będą one podzielone na 4 części, czyli w jednym poście będzie 25 książek. Posty będą się pojawiać przez następne 3 dni.
Więc bez zbędnego przedłużania przejdźmy do rzeczy:

1. Girl Online- Zoe Sugg
2. Girl Online w trasie


3. Kroniki Bane'a- Cassandra Clare 


4. Dziewięć żyć Chloe King Uprowadzona- Liz Braswell
5. Dziewięć żyć Chloe King Wybrana


6. Więzień Labiryntu- James Dashner
7. Próby ognia
8. Lek na śmierć

9. Pani Noc- Cassandra Clare 

10. Szeptem- Becca Fitzpatric
11. Crescendo
12. Cisza
13. Finale

14. Akademia Nocnych Łowców- Cassandra Clare 

15. Dotyk Julii- Tahereh Mafi
16. Sekret Julii
17. Dar Julii

18. Próba Ognia- Josephine Angelini

19. Zawsze stanę przy tobie- Gayle Forman


20. Promyczek- Kim Golden




21. Ponad wszystko- Nicola Yoon

22. Maybe Someday- Colleen Hoover



23. Hopeless- Collen Hoover

24. Milion małych kawałków- James Frey


25. Niebo jest wszędzie- Jandy Nelson 

Koniecznie pochwalcie się w komentarzach,  które z tych książek czytaliście i które najbardziej polecacie :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

Zaksiążkowane pisze...

Musisz jak najszybciej przeczytać Dotyk Julii i Szeptem. Co do Więźnia, mi się spodobał, ale nie znam wielu osób, którzy by go chwalili. Mimo to polecam. I nie można zapomnieć o Pani noc, kolejna (świetna jak zawsze)książka, którą pokochałam.Jeżeli czytałaś poprzednie książki Pani Clare odsyłam do postu o teoriach dotyczących tych trzech serii /Dina
https://za-ksiazkowane.blogspot.com/2016/06/teorie-dotyczace-seri-cassandy-clare.html

Ambitna czytelniczka pisze...

Czytałam wszystkie książki Clare oprócz Pani Noc i Kronik Bane'a, a post na twoim blogu także przeczytałam :))

Willa87 pisze...

Jakoś nie czytałam nic z tej listy. Sama niedawno robiłam podobną listę, tylko 100 została przekroczona, bo serie zaliczyłam do jednej pozycji.

Nominowałam Cię do LBA. Więcej na moim blogu https://moje-czytania.blogspot.com/

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję za nominację 💕💕.
Zaraz wchodzę i zabieram się do czytania 😘😘

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.