sobota, 13 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #1


Heej!!
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Basię z bloga  Moje Czytadełka  , za co serdecznie dziękuję i pozdrawiam ;** Buziaki 😘😘
Jest mi niezmiernie miło i jeszcze dodam, że jest to moja pierwsza nominacja...
Jeżeli ktoś nie wie co to LBA to poniżej wklejam wyjaśnienie.

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

To teraz, kiedy już wiecie o co chodzi przejdę do pytań ...

1. Gdzie spędziłaś/eś wakacje, albo gdzie zamierzasz wyjechać?
Wakacje spędziłam nad morzem w Pobierowie. Ale byłam też w Kołobrzegu i Niechorzu . Czy mam zamiar gdzieś jeszcze wyjechać?? Szczerze powiedziawszy nie wiem.
 
2. Czy ktoś w Twojej rodzinie także czyta książki?
Wspominałam o tym w poście "50 CZYTELNICZYCH FAKTÓW O MNIE ", że w mojej rodzinie nikt praktycznie nie czyta ;(. Więc prawda mówiąc nie wiem po kim to mam...

3. Po jaką książkę nigdy nie sięgniesz mimo pozytywnych recenzji?
Nigdy nie sięgnę po serię Rywalki... jakoś mnie odpychają... nie wiem dlaczego, chociaż spotykałam się już z wieloma pozytywnymi recenzjami.

4. Ulubiona książka z dzieciństwa?
Pies, który jeździł koleją . Pierwszy raz, kiedy spotkałam się z tą Książka miałam może 5 lat. I przeczytała mi ja mama. Pamiętam, że bardzo się przy niej wzruszyłam. Później przeczytałam ją jeszcze drugi raz, ale sama i także nieźle płakałam .

5. Do jakiej książki często wracasz?
Wielkim sentymentem jest dla mnie  BAŚNIOBÓR, bo to od niego zaczęła się ta cała moja przygoda z czytaniem, więc muszę stwierdzić, ze właśnie do BASNIOBORU Brandona Mulla❤❤.

6. Jaka ekranizacja książki podobała Ci się najbardziej?
Myślę, ze Zostań jeśli kochasz. Była naprawdę świetna i mogłabym ja oglądać cały czas xD

7. Czy sięgasz po klasykę? Jeśli tak jaka książka najbardziej Ci się podobała?
Nie sięgam po klasykę, ale przeczytałam Romeo i Julię...

8. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?
Nie,  nie słucham muzyki podczas czytania. Wszystko mnie wtedy rozprasza :)

9. Jaką książkę najchętniej zobaczyłabyś/zobaczyłbyś na ekranie?
Zdecydowanie moje najukochańsze Diabelskie Maszyny .

10. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
Nie mam ulubionego wydawnictwa. Czytam książki z różnych i jakoś wielkiej uwagi nie przykuwam do wydawnictwa. Każde na pewno ma jakąś bardzo dobrze wydaną książkę.

11. Czy byłaś/byłeś rozczarowana/y książką, mimo, że czytałaś/eś jej pozytywne recenzje?
Miałam tak raz. A mianowicie chodzi o książkę Tu i teraz Ann Brashares(recenzja jest na blogu) Bardzo nie rozczarowała, spodziewałam się czegoś lepszego. Zwłaszcza, że czytałam dużo pozytywnych recenzji i opis na tyle książki był bardzo obiecujący.

I tak dobiegł koniec pytań, więc teraz czas abym ja napisala 11 pytań i nominowla 11 blogów. Więc do roboty...


Pytania:
1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?
3. W jakim wieku zaczęłaś/eś czytać?
4. Gdzie najbardziej chcesz pojechać?
5. W ilu językach mówisz? 
6. Czy potrafisz policzyć ile książek przeczytałeś/aś w przeciągu 3 lat? Jeśli tak, to ile?
7. Wolisz cieńsze książki  (ok.300 stron), czy grubsze (ok.600 stron)?
8. Czy jest Książka, która w jakiś sposób wpłynęła na twoje życie?
9. Czy czytałaś kiedyś książkę ze względu na okładkę?
10. Czy potrafisz czytać w jakimś obcym języku?
11. Na co najczęściej zwracasz uwagę w książce?

Blogi, które nominuje:


Życzę wam powodzenia i miłej zabawy 😙😙



UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

Unknown pisze...

Dziękuje bardzo za nominację. Zabieram się już do roboty :) Pozdrawiam :*

Nely pisze...

Dziękuję za nominację :)
A ja Ci serdecznie polecam "Rywalki", to jedna z lepszych serii jakie czytałam. Zobacz pierwszy tom, a może akurat Ci się spodoba ;)

Ambitna czytelniczka pisze...

Może się kiedyś skuszę ☺☺

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.