sobota, 13 sierpnia 2016

Krótko o Pretty Little Liars i o co tak w ogóle chodzi??

Dobry wieczór!!
Dziejsza notka będzie dosyć krótka, ale na temat. Tematem jest serial Pretty Little Liars i pewne pytanie... ale to na koncu. Jakoś tak mi przyszło, ze chce trochę popisać o PLL. Liczę się z tym, że ten post może być totalnie bez sensu, no ale...

Ale po co w ogóle taki post??
Nie wiem, nie będzie to recenzja, ani jakiś inny post tego typu. Poprostu chce coś napisać i tyle xD.

Serial, a raczej ogólnie seriale zaczęłam oglądać jakoś pół roku temu... zaczęło się to od Shadowhunters, później PLL i Dziewięć żyć Chloe King (jestem dopiero na 2 odcinku, ale cii) oraz jescze mam zamiar zacząć oglądać Teen Wolf...

Ale może przejdę teraz o PLL, bo o Shadowhunters jest osobny post, więc jeśli ktoś jeszcze nie widzial to sedecznie zapraszam.

Serial zaczęłam oglądać jakoś w połowie lipca, kiedy to nie miałam zupełną nic do roboty... I tak jakoś wyszło, ze w mgnieniu oka obejrzałam 1 sezon. Aktulanie oglądam 2 sezon i jestem na 9 odcinku.
Może tym, którzy jeszcze nie wiedzą co to za serial i myślą sobie o czym ona mówi, to pokrótce przedstawię fabułę :
Serial oparty jest na książkach (ale podobno są one całkowicie inne niż serial, ja tam nie wiem, ale tak słyszałam)
Opowiada o 4 dziewczynach: Hannie, Spencer, Ari i Emily, których przyjaźń skończyła się po zaginięciu ich wspólnej przyjaciółki- Alison. Rok później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od tajemniczego A. Osoba ta, grozi im, ze wyjawi ich wszystkie sekrety, nawet te, o których wiedziala tylko Alison...

Serial bardzo wciąga, nawet już od pierwszego odcinka. Końce odcinków są zrobione tak, ze mi obejdzie się, żeby nie obejrzeć następnego...

Szczerze mówiąc serial bardzo mi się spodobał... Choć jestem dopiero na 2 sezonie to nie zamierzam kończyć... A przede mną jescze piec sezonow. Jeeej! !
I teraz czas na moje pytanie...

Polecicie mi jakieś inne seriale i napiszecie mi coś krótko o nich?? Możecie także napisać o PLL, czy serial podoba się wam tak samo jak mi...

OCENA SERIALU: 5/6

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

PLL ... ja przeczytałam 7 tomów, ale za serial się nie biorę. Podobno dodali kilka postaci i tam zmienili kilka rzeczy. Więc nijak to ma się do serii którą chce przeczytać. Jednak jeśli Ci się podoba to bardzo mnie to cieszy i oglądaj dalej !
Podobno dobrym serialem jest The 100 ale on dopiero przedemną więc nie wiem o co w nim chodzi.
Taki post na luzie, jest świetny :D Podoba mi się tu, zostaje :D

Buziaki:*
zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

Ambitna czytelniczka pisze...

Podobno serial jest całkowicie inny niż książki, więc mam zamiar je też przeczytać. Jedynie boję się tego, ze 16 tomów to jednak będzie za dużo...
Mogę robić więcej takich luźnych postów, do których nie muszę się jakoś tam specjalnie przygotowywać. Tylko jak narazie nie wiem jakie na jakie tematy miałabym pisać. Jeść że pomyślę.
Cieszę się, ze podoba Ci się mój blog i na pewno wpadnę na twój.
Pozdrawiam :*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.