środa, 31 sierpnia 2016

To czy To - Tag Książkowy

Heej!!
Dzisiaj zawitał u mnie TAG. Żeby wam umilić nieco początek roku szkolnego postanowiłam taki zrobić i myślę, ze czytając będziecie się dobrze bawić ;)
Miłego czytania :D

1. Wolałabyś zawodowo pisać książki czy wydawać czyjeś książki?

To pytanie dla mnie jest bardzo proste ;)
Wybieram opcję, żeby pisać książki. Bardzo chciałabym kiedyś napisać jakąś książkę, już nawet mam pomysł i zarys historii, ale coś ciężko mi się zmobilizować 😂😂...

2. Wolałabyś zapomnieć treści wszystkich przeczytanych przez siebie książek czy żeby twoja biblioteczka uległa zniszczeniu?

Z moimi książkami obchodzę się jak ze świętymi rzeczami (nie czuję, że rymuje 😂😂😂). Więc wybrałbym zapomnieć treść wszystkich książek. Na pewno byłby z tego jakiś plus. Chociażby mogłabym przeżyć te wszystkie historie po raz drugi 😍😍

3. Wolałabyś zaprzyjaźnić się z pozytywnym bohaterem czy na zawsze pokonać negatywną postać?

Zaprzyjaźnić się z pozytywnym bohaterem. Boziu, jak ja bym chciała poznać tych wszystkich książkowych ludzi. 💋💋

4. Wolałabyś wydać własną książkę czy wydać swoją kolekcję zakładek?

Tak jak wspomniałam w pierwszym pytaniu, marzę o wydaniu własnej książki. To byłoby coś 😀😀

5. Wolałabyś zgubić książkę z biblioteki czy zgubić książkę, która jest twoją własnością?

Chyba jednak zgubić własną. Gdybym zgubiła z biblioteki, na pewno byłyby jakieś problemy itp...  A jakbym zgubiła własną, jakoś bym to przeżyła i kupiła nową 😁😁

6. Wolałabyś stracić wszystkie zdjęcia książek, które zrobiłaś czy wszystkie recenzje, które napisałaś?

Chyba raczej zdjęcia. Mogę jest bez problemu w jakiś sposób odwzorować, a recenzje... To już niekoniecznie... sami zresztą widzieliście, choćby czytając recenzję Diabelskich Maszyn, że za skarby świata nie potrafiłbym odzworować takich emocji, które towarzyszyły mi pisząc...

7. Wolałabyś ożywić ulubionego bohatera z powieści czy dać nieśmiertelność i nieskończoną wenę ulubionemu autorowi?

Wybieram opcję 1. Jejku, jak ja bym chciała porozmawiać z jakąś postacią z książki 😊😊

8. Wolałabyś żeby ktoś opisał twoje życie czy nakręcił film na jego podstawie?

To pytanie jest MEEGA trudne. Kurczę, nie wiem. Z jednej strony film, a z drugiej książka ... Może jednak film?...

9. Wolałabyś być bohaterem powieści obyczajowej czy fantastycznej?

Co to w ogóle za pytanie? Oczywiście, że fantastycznej... To na pewno nie byłoby nudne.. Wyobrażacie  sobie znaleźć się w jakimś magicznym miejscu z fantastycznym zwierzętami i do tego mieć specjalne moce?? To byłoby cudowne 💕💕

10. Wolałabyś posiadać jeden niesamowity, magiczny itp. przedmiot, który by działał czy spędzić jeden dzień w ulubionym świecie książkowym?

Nie wiem... Chyba nie opłacałoby mi się spędzić 1 dnia w książkowym świecie . To ewidentnie za mało...Musiałabym mieć  co najmniej całe życie.
Więc wybieram magiczny przedmiot. Wybrałabym wtedy stelę, mogłabym zostać Nocnym Łowca 😍😍

11. Wolałabyś, żeby twoja książka odniosła wielki sukces czy, żeby twój blog/vlog odniósł wielki sukces?

Ojej, oczywiście, żeby moja Książka odniosła wielki sukces. To by było takie piękne... Mieć świadomość, że to co napisałaś jest czytane i podoba się ludziom. Ahh...

I to byłby koniec tego tagu. Nominuje wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten TAG 😀😀

UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

Unknown pisze...

Bardzo fajne pytania jak i odpowiedzi :) również chciałabym wydać kiedyś swoją książkę, ale praca w wydawnictwie i wydawanie książek innych pisarzy, też mi się marzy ;)
Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Świetne pytanka i odpowiedzi :)
Ja też w sumie mam zarys powieści ale kurcze rok szkolny, nie ma czasu i właśnie motywacji :D
Ja też wolałabym stracić wszystkie zdjęcia. Uwielbiam je robić więc nie byłby to dla mnie problem :D
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

A dziękuję :*. Na pewno zerknę na Twojego bloga :)

Ambitna czytelniczka pisze...

No tak, rok szkolny się zaczął i od razu mniej czasu... Ale myślę, ze jednak trochę się go znajdzie na choćby czytanie 😆😆

Book Reviews pisze...

Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi! Przyznaj się, gdybyś miała ożywić tego jednego bohatera i się z nim zaprzyjaźnić, to kto byłby twoim wyborem? ;)

Pozdrawiam
Marta

http://marta-i-ksiazki.blogspot.se

Ambitna czytelniczka pisze...

I tu jest problem, bo kompletnie nie wiedziałabym kogo 😂😂. Najlepiej byłoby wszystkich... I jeszcze się z nimi zaprzyjaźnić 😊😊

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.