piątek, 30 września 2016

100 książek, które chcę przeczytać #4

Heej!!
Przepraszam bardzo, ale to bardzo za brak 4 części "100 książek,  które chce przeczytać", ale jakoś nie miałam czasu i ochoty bawić się w wstawianie zdjęć, tak jak to było w poprzednich częściach, więc dzisiaj opublikuję wam tylko tytuły i jeżeli coś z tego czytaliście, to koniecznie napiszcie :*. Moja lista wciąż się rozrasta i od momentu, kiedy pisałam tego posta, doszło mi trochę pozycji, ale o tym będę Was informować na bieżąco.

76. Eleonora i Park- Rainbow Rowell
77. Ostatnia spowiedź tom 1- Nina Reichner
78. Ostatnia spowiedź tom 2
79. Ostatnia spowiedź tom 3
80. Oddam Ci słońce- Jandy Nelson
81. Fangirl- Rainbow Rowell
82. Plaga samobojców- Suzanne  Young
83. Delirium- Lauren Oliver
84. Pandemonium
85. Requiem
86. Kochani, dlaczego się poddaliście?- Ava Dellaira
87. Najciemniejsze moce/Najmroczniejsze moce Wezwanie- Kelley Armstrong
88. Najciemniejsze moce/Najmroczniejsze moce Przebudzenie
89. Najciemniejsze moce/Najmroczniejsze moce Odwet
90. Gone Zniknęli- Faza pierwsza: Niepokój- Michael Grant
91. Gone Zniknęli- Faza druga: Głód 
92. Gone Zniknęli- Faza trzecia: Kłamstwa 
93. Gone Zniknęli- Faza czwarta: Plaga
94. Gone Zniknęli- Faza piąta: Ciemność
95. Gone Zniknęli- Faza szósta: Światło 
96. Silver Pierwsza Księga Snów- Kerstin Gier
97. Ugly Love- Colleen Hoover
98. Piąta Fala- Rick Yancey
99. Piąta Fala Bezkresne morze
100. Piąta Fala Ostatnia gwiazda

Jeszcze raz przypominam abyście napisali, które z tych książek czytaliście i które najbardziej polecacie.
Ja w tej chwili czytam Hopeless Cooleen Hoover i niebawem recenzja na blogu :)
Pozdrawiam :**

UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Szkoda,że nie ma zdjęć ale rozumiem, że ich wstawianie jest męczące :/
Czytałam Piątą Falę pierwszą część z trylogi i jest cudowna <3
A Delirium będzie mieć nowe, piękne okładki <3
Super książki :)
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Ooo, to jak tylko będą dostępne, polecę kupić 😍😍. Piąta Falę oglądałam i podobała mi się, może też że względu na główną rolę do której osadzona dostała Chloe Grace Moretz, którą uwilbiam. Ale oczywiście mam zamiar też przeczytać, tylko brakuje narazie natchnienia 😂😂

Book Prisoner pisze...

Czytałam "Eleonorę i Parka", "Oddam ci słońce" i "Fangirl" i z tych trzech mogę polecić "Oddam ci słońce". Naprawdę dobra książka! :)

Pozdrawiam
Book Prisoner! :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję za odpowiedź i również pozdrawiam :)

Nata pisze...

Czytasz Hopeless? Jestem bardzo ciekawa twojej opinii, bo też mam w planach tą książkę :) Ja zbyt wiele lektur nie czytałam z tej listy, ale
słyszałam sporo dobrych opinii o Ugly Love i Piątej Fali, więc... życzę ci miłego czytania! :D
Pozdrawiam! <3
nastolatka-marzycielka.blogspot.com

Ambitna czytelniczka pisze...

A dziękuję, tak właśnie teraz czytam Hopeless i na pewno pojawi się recenzja :))

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.