niedziela, 16 października 2016

Wywiad i książka do wyzwania "Podróż Wyobraźni"

Heej!
Dzisiaj tak jak obiecałam, opublikuję wam wywiad z Olą (bo przecież musicie trochę poznać osobę, która będzie pisała recenzję na mojego bloga) więc już bez zbędnego przedłużania przejdę do wywiadu ;)
Miłego czytania :)

1. Jak masz na imię?
Uwaga, uwaga nie zgadniecie… Aleksandra! Ale ja nie lubię pełnych imion więc po prostu Ola :)

2. Masz drugie imię? Jak tak to jakie?
Mam, Dominika 

3. Skąd pomysł na bloga?
Zawsze kochałam rozmawiać o książkach a rodzice po pewnym czasie zaczęli mnie mieć dość gdy moim głównym tematem rozmów były książki. Tak więc założyłam bloga i dzielę się swoimi odczuciami o książkach z wami :) ale Rodzicom też gadam :D

4. Ulubiona pora roku?
W każdej jest coś ładnego. W jesieni kolorowe liście, w zimie święta, wiosna robi się ciepło i kolorowo, lato.. wakacje <3  Tak lato to moja ulubiona pora roku.

5. Jacy autorzy książek najlepiej piszą?
Jacy? Kto czyta mojego bloga trochę dłużej ten wie, że to na pewno jest: C.C.Hunter, Gena Sholwater, Victoria Scoot, Casandra Clare.

6. Dlaczego taka nazwa bloga?
Chciałam by nazwa była w  miarę orginalna więc zaprosiłam raz do siebie Anię, i podczas oglądania filmu wpadłam na ten pomysł :)- ta kreatywność :D

7. Co ci dało blogowanie?
Wiele cudownych znajomości i możliwości :) Poznałam naprawdę dużo osób, jednych bardziej drugich mniej, ale wszystkich polubiłam, i myślę, że gdybym miała jakiś problem to do każdego mogłabym zwrócić się o radę. I może w przyszłości uda nawiązać mi się jeszcze jakieś książkowe współprace? Ja chętnie :D

8. Najgrubsza przeczytana przez Ciebie Książka to...
Chyba Dwór cierni i róż, która jest cudowna i niesamowita i jak nie czytaliście to musicie ją koniecznie przeczytać. Ale do świąt mam zamiar kupić sobie coś Kinga … „To” albo „Cmętarz Zwieżąt „ Czyliście którąś? Polecacie?

9. Ile od początku roku przeczytałaś książek?
38 :D ale powiem szczerze miło zaskoczyłam się lekturą więc niedługo pojawi się notka :) a potem znów czytamy minimalnie 1 książka tygodniowo :D

10. Jaki jest twój ulubiony gatunek?
Fantastyka, New Adult, Young adult, kryminał, thiller, horror, młodzieżówka. Ogólnie wszystko tylko nie hitoria i biografia :)

11. W jakim wieku zaczęłaś czytać?
12 lat J 2 lata temu <3 i to była najlepsza rzecz jaką zrobiłam w życiu<3

12. Jaka jest twoja ulubiona lektura ?
O mamo, jest weekend! Haha :D właśnie skończyłam jedną lekturę i jak wspomniałam wyżej niedługo pojawi się o niej nota ;)

13. Czy wyobrażasz sobie swoją życie za 5 lat?
Będę nadal chodzić do szkoły, może znajdę fajnego chłopaka, a no i nadal będę czytać książki <3

14. Jakiego typu posty czytasz najchętniej?
Tagi, recenzje i DIY :) 

15. Co sądzisz o współpracach i przyjaźniach między bloggerami?
Moim zdaniem są one bardzo wartościowe. I tu nie chodzi mi o pieniądze czy coś na czym nam zależy, a na tym, że jeśli mamy z czymś problem albo nie umiemy czegoś zrobić nawet na blogerze to każdy pomoże. Można tworzyć razem wyzwania ( jak to: ). Według mnie są one jak najbardziej na plus <3

16. Jaki jest twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
Czarny, biały, szary, turkusowy. Kojarzą mi sie z moim pokojem ponieważ na właśnie takie kolory :) świeczki <3

17. Wolisz księgarnie stacjonarne, czy internetowe?
W moim przypadku wygląda to tak, że podczas zakupów wchodzę do empika, pokazuje mamie które mi się podobają ale są cudowne, dotykam, opczajam okładkę a na końcu wszytko kupuje na internecie :') Ja jestem tak pomiędzy. Bo w stacjonarnych widzę i dotykam te książki, a przez Internet jest taniej. A no i jest radość z otwierania książek gdy przyjdą <3 tak, internetowe

18. Wolisz papierowe książki, czy e-booki? 
Wolę papierowe. Widzę ile stron muszę szybko przeczytać albo przedłużać bo książka jest niesamowita a się kończy. Papierowe wyglądają też cudownie na półce <3

19. Czy udało Cię się spełnić jakieś marzenie?
Tak, a nawet kilka :) ale o nich ma być osobny post także, wyczekujcie ;)

20. Bierzesz udział w wyzwaniach czytelniczych?
Nie :) tylko w "Podroz Wyobraźni", was też do niego zachęcam :) oczywiście na pewno to nie ostatnie wyzwanie :)

I to by były wszystkie pytania i odpowiedzi, mam nadzieję, ze wywiad wam się spodobał, ale na pewno czekacie na informację o wyborze książki. Więc książką na ten miesiąc jest...
Zgadnicie co?
...
...
"Gregor i niedokończona przepowiednia" Suzanne Collins :)
Na przeczytanie macie 2 tygodnie, a recenzje publikujemy 30 października, więc myślę że spokojnie zdążycie :)
Pozdrawiam :*

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Alexandra pisze...

Trafiłam na Twojego bloga, dzięki temu, że przeczytałam wywiad Oli z Tobą. Dodałam do obserwujących, ponieważ podoba mi się Twój blog :)
Pozdrawiam, Ola

Ambitna czytelniczka pisze...

Ojej, dziękuję. Miło mi ;)
Również pozdrawiam :*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.