poniedziałek, 21 listopada 2016

Colorful BOOK TAG

Heej kochani!
Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Pewnie myśleliście, że pojawi się recenzja, ale niestety nie przeczytałam jeszcze książki, którą chciałabym wam zrecenzować. I tak oto czytacie właśnie ten tag :). Myślę, że jakoś w tym tygodniu się wyrobię i przeczytam tą książkę i opublikuję wam coś. no ale dobra, nie zbaczając z tematu, przejdźmy do Tagu :D.


1. Szary - kolor ponadczasowy - książka, która może być uznana za ponadczasową
Nie wiem, czy ona już jest uznana za ponadczasową, ale moja odpowiedź jest krótka: "Oskar i Pani Róża" kocham tą książę, za dosłownie każdą przeczytaną stronę <3
2. Czarny - kolor silnych emocji - książka, która wywoływała u Ciebie wiele emocji
I chyba tutaj nikogo to nie zdziwi- "Mechaniczna księżniczka" ta książka poturbowała mnie emocjonalnie. Czytając ją po prostu nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Drugą taką książką, którą mogłabym przypisać do tej kategorii jest "Dziesięć płytkich oddechów"... (recenzje na blogu :))


3. Biały - symbol neutralności - książka do której jesteś neutralnie nastawiony
Myślę, że tutaj zamieszczę Błękitną Miłość i pozostałe 2 tomy. Z biegiem czasu po prostu stała się dla mnie neutralna i nawet jakbym jej nie przeczytała, nie wniosłoby to do mojego życia większej straty, chociaż podobała mi sie ta trylogia i była ona pierwszą z publikowanych recenzji na blogu :)
4. Niebieski - kolor niezawodności - książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat
"Hopeless" to idealna książka do tej kategorii. Ileż ja się naczytałam negatywnych opinii o niej. a mi się ona baaardzo podobała i to właśnie przez nią pokochałam twórczość Hoover :)
5. Zielony - kolor nadziei - książka, która dała Ci nadzieję
Przepraszam, ale nie mam bladego pojęcia jaka tu może być książka. Nie wiem. Oczywiście, jeśli macie swoje pomysły, piszcie w komentarzach :).
6. Czerwony - kolor miłości i nienawiści - książka, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.
Zabijcie mnie, ale znów takiej nie mam :X
7. Złoty - symbol bogactwa - książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach
I znowu przewijam temat Oskara i Pani Róży, ale i mogłabym dać tutaj "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Po skończeniu tek książki od razu przyszła mi myśl, że ta książka była genialnie napisana oraz cała akcja była napisana w nie schematyczny sposób, niespotykany i osobliwy. Więc jeśli nie czytaliście, a chcecie przeżyć cos innego, to serdecznie wam polecam :) 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

Alexandra pisze...

Pierwszy raz wiedzę ten tag :) Całkiem fajny
"Oskar i Pani Róża" bardzo wartościowa książka.
Jeśli chodzi o 'Osobliwe i cudowne przypadki..." to zgodzę się, że styl pisania autorki jest cudowny, a sama książka oryginalna, jednak mnie ta pozycja rozczarowała i nie rozumiem tego zachwalania jej ;/
bookwithhottea.blogspot.com/

Ambitna czytelniczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ambitna czytelniczka pisze...

No cóż, mnie wręcz przeciwnie. Oczarowała mnie pod kazdym względem 😍

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.