sobota, 17 grudnia 2016

Zimowy TAG książkowy + książka do PW

Heej kochani :)
Dzisiaj znowu mam przyjemność gościć u siebie Olę z bloga Złodziejka Zapisanych Stron, pozdrawiam Cię serdecznie :*
Post będzie się składał z 2 części, pierwsza, do której za chwilę przejdę, będzie obejmować TAG, na który odpowiedziała Ola, a druga to... UWAGA, UWAGA!!
Następna książka do WYZWANIA "Podróż Wyobraźni" :)
Więc teraz nie pozostało mi nic innego, niż życzyć miłego czytania :D


Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj znowu to ja mam przyjemność pisania na tym blogu. Ale czemu ja piszę, a nie Weronika? Ponieważ razem przygotowałyśmy dla was Zimowy Tag Książkowy, a na końcu dowiecie się, jaką książkę przygotowałyśmy do wyzwania " Podróż Wyobraźni". Zapraszam! 🙂


KAKAO - KSIĄŻKA, KTÓRA ROZGRZEWA SERCE.
Książka, która rozgrzewa serce... Opowieść Wigilijna. Książka jest pięknie napisana, a jej akcja rozgrywa się w Londynie podczas Świąt Bożego Narodzenia. Myślę, że film- nieważne który ponieważ jest ich wiele- jest idealny na święta.








 

ŚNIEG - KSIĄŻKA Z BIAŁĄ OKŁADKĄ
Czerwona Królowa. Jest to książka która jest bardzo podzielona pośród czytelników. Ogólnie albo książka Ci się podoba, albo nie. Mi się książka podobała, przeczytałam także Szklany Miecz. Uważam, że książki są godne polecenia ponieważ po chwili myślenia możemy zobaczyć niezwykły przekaz tej opowieści♥



 

 MIKOŁAJ - GRUBA KSIĄŻKA LUB DŁUGA SERIA
Na początku chciałam tu podać Wodospady Cienia- świetne. Ale, że w lutym (chyba 17, ale nie jestem pewna) wychodzi "Dwór Furii i mgły" to ja z całego serca polecam wam "Dwór cierni i róż" czyli niesamowitą książkę ♥ Rhys jest mój! ♥





RÓZGA - KSIĄŻKA, KTÓREJ CZYTANIE BYŁO MĘKĄ
Krzyżacy. Mogłabym się tu trochę bardziej rozpisać, ale myślę, że ten tytuł i świadomość, że to lektura szkolna wystarczy 😉





PREZENT - BARDZO DOBRA KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ KAŻDEMU POLECIĆ
Tu mogę wymienić wiele pozycji, ale zdecydowałam, że dam tu Harrego Pottera ♥ Ta seria jest niesamowita i chociaż sama przeczytałam tylko 1 część, mogę ją każdemu polecić. Na pewno każdy oglądał film, ale jednak książka to coś innego ♥ ( i tam też są święta ♥ )


 


I tak właśnie skończyliśmy zimowy tag 🙂 Ale ja mam dla was jeszcze jedną wiadomość. Tak, jest to nazwa książki do wyzwania. W tym miesiącu wybrałyśmy......
Tutututuuttutuututut dudududu,.... fanfary....

Szklany tron Sarah J. Mass
Mam nadzieję, że też macie zamiar przeczytać tą książkę, albo może już ją czytaliście i będziemy mogli o niej porozmawiać w komentarzach 🙂 Naszych recenzji możecie spodziewać się między 27 a 30 grudnia.
Dziękuje bardzo Weronice, że znowu tu mogłam u niej zagościć na blogu a was zapraszam tutaj <klik> by poznać jej odpowiedzi.
Buziaki 😗





*Następny post pojawi, się w tygodniu, a będzie to w końcu recenzja :D. Podpowiem tylko, że książki autorki, której recenzje powieści już były na moim blogu :)
Zgadniecie która to autorka i książka?
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.