poniedziałek, 12 grudnia 2016

Liebster Blog Award #5 i #6

Heej!!
Dzisiaj mam dla Was Liebster Blog Award. Jeej cieszymy się . Tym razem zostałam nominowana przez aż 2 osoby. Są to Klaudia z bloga Recenzje Klaudii oraz Ola z bloga Złodziejka zapisanych stron. Dziękuję wam dziewczyny i pozdrawiam :**
To może już przejdźmy do pytań...
Klaudia
1. Co oprócz książek chciałabyś dostać pod choinkę?
Jakoś z wiekiem zaczęłam się cieszyć nawet z najmniejszej rzeczy, w świętach nie chodzi o to, kto dostanie najlepszy prezent. Nawet mały drobiazg może mnie ucieszyć, więc cokolwiek dostanę będę szczęśliwa, że ktoś o mnie pamiętał. Ale i tak najlepsze jednak jest dawanie prezentów. Każdy  uśmiech  wywołany na twarzy bliskiej osoby jest dla mnie najlepszym prezentem ❤.
2. Czy lubisz zimę? (ale taką prawdziwą, ze śniegiem itp. xD)
No nie wiem, zima to piękna pora roku (Ale kiedy nie jest deszczowo i brzydko, jak dotychczas u mnie jest) która nosi za sobą magię świąt. Uwielbiam święta, więc trochę lubię zimę.


3. Idealny film na długie, zimowe wieczory?
Nie mam jakiegoś idealnego filmu, lecz najlepiej jest usiąść z gorącą czekolada przed komputerem i oglądać serial 
4. Z którym bohaterem książkowym najchętniej spędziłabyś tegoroczne święta?
Nad tym pytaniem muszę sie zastanowić... bo tak naprawdęto nie wiem. Nikt praktycznie nie przychodzi mi do głowy. Może wy macie jakiś pomysł?
5. Jaką ostatnio książkę kupiłaś, albo dostałaś?
Dostałam na Mikołajki Szklany Tron Sarah J.Maas i Maybe someday Colleen Hoover (jednak zdecydowałam się na tą, bo jakoś mnie nie ciągnęło  do November 9 czy Promyczka)
6. Co sądzisz o tym, że świąteczna atmosfera w sklepach pojawia się już w pierwszych dniach listopada?
Według mnie to ewidentnie za wcześnie. Rozumiem, w grudniu. Świąteczny miesiąc itp... Ale w listopadzie według mnie to lekka przesada. Nie ukrywajmy, do świąt wszystko to później może się nam znudzić.
7. Czego nigdy w życiu byś nie zjadła?
Na pewno wszelkiego rodzaju robactwa... brr,  aż mi niedobrze... i ośmiornicy, obrzydza mnie ten cały jej wygląd i nie wiem czy wzięłabym to do ust.
8. Masz jakieś dziwne nawyki (niekoniecznie związane z książkami)?
Pomyślmy... ze względu, że jestem swego rodzaju perfekcjonistką to np. Gdy w zeszytach nie mam wszystkiego idealnie i gdy mi się cos coś nie podoba to potrafię wyrywać parę kartek i pisać wszystko wszystko od nowa, żeby było ładnie i estetycznie.
Na pewno by się znalazły inne dziwne nawyki, ale nie chce sie tu kompromitować, więc przejdźmy może już do następnego pytania.
9. Wolisz sztuczną, czy prawdziwą choinkę? :D
Kiedyś, gdy byłam mała rodzice praktycznie co roku kupowali żywą choinkę, jednak teraz mamy sztuczną i nie przeszkadza mi to. Myślę, że  jest mi to bez różnicy.
10. Bez czego, albo kogo absolutnie nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia?
Oczywiście bez choinki, dzielenia się opłatkiem i... barszczu  zerwonego z uszkami, tego nie może zabraknąć na świątecznym stole.
11. A na koniec poproszę o twoją ulubioną świąteczną piosenkę! :)
Kiedy przeczytalam to pytanie od razu na myśl przyszła mi:  Last Christmas
Ola
1. Wyławiasz z morza złotą rybkę. Jakie są Twoje trzy życzenia? (pomijamy życzenie "więcej życzeń")
Pierwsze pytanie i takie trudne? Doprawdy? Pomyślmy... Oczywiście chciałabym prosić o zdrowie dla mnie i moich bliskich, żeby większość moich marzeń miała szansę się spełnić i może... coś książkowego... jakąś dużą biblioteczka z książkami 
2. Co teraz czytasz?
Kroniki Bane'a.
3. Jesteś zmuszona do zmiany rzeczywistości - do świata której książki się przenosisz?
Do Idrisu!! Odpowiedź banalna. Mogłabym pójść do Akademii i szkolić się nie nocnego łowcę. To by było coś  
4. Najlepsza książka jaką przeczytałaś w tym roku to?
A tutaj nie odpowiem, bo będzie realizowane na blogu wyzwanie z podsumowaniem i tam tak wszystko wam zdradzę
5. Twoja ulubiona postać fikcyjna to?
Hmm... Niech będzie Will Herondale. Jeśli nie czytaliście Diabelskich Maszyn to musicie to nadrobić. Tylko uprzedzam: WILL JEST MÓJ!!
6. Czy lubisz oglądać ekranizacje książek?
Lubię, chociaż aż tak często ich nie oglądam 
7. Skąd pomysł by założyć książkowego bloga?
Po raz setny widzę takie pytanie . No ale muszę odpowiedzieć... w ferie tego roku ni stąd ni zowąd przyszedł mi na myśl pomysł, żeby założyć bloga. I tak to sie stało, oto jestem 
8. Czytasz książki po angielsku albo w innych językach?
Niestety jeszcze nie, może ze strachu, że nie zrozumiem większości. A bardzo bym chciała. Może znacie jakieś krótkie książki, które dobrze by sie czytało po angielsku?
9. Gdybyś mogła wyjechać w miejsce akcji którejś ze swoich ulubionych książek, dokąd byś się wybrała?
IDRIS!! Jednoznacznie mówię, że chciałabym pojechać do Alicante, poznać stolicę nocnych łowców i szkolić sie właśnie na jednego z ich. To byłoby piękne 
10. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Maybe someday Colleen Hoover i Szklany Tron Sarah J.Maas 
11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 66. Jak brzmi pierwsze zdanie?
Miała ochotę przebić kobiecie gardło szpilą z perłową główką. (Szklany Tron)
I to by były wszystkie pytania. Uff, dużo tego było. A teraz pytania ode mnie i na końcu osoby, które nominuje. Niestety, nie będzie ich 11. Przepraszam.
1. Idealna Książka do przeczytania na święta to...
2. Co jest najlepszego w Świętach Bożego Narodzenia?
3. Najlepsza książka tego roku?
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
5. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach czytelniczych?
6. Najlepsza rzecz, jaką dało ci blogowanie.
7. Od jak dawna masz bloga? Cieszysz się, że go założyłaś?
8. Jak wyobrażasz sobie życie w 2100 roku?
9. Która postać książkowa miała podobny charakter do Ciebie?
10. Czytasz w podróży?
11. Otwórz jakąś książkę na stronie 100, jak brzmi 3 zdanie?
Nominuję:
3. Patrycję z bloga
http://bookprisoner.blogspot.com/
4. _obsessionwithbooks__ z bloga
http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/
5. Geek Girl z bloga
http://szept-stron.blogspot.com/
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

Alexandra pisze...

Dziękuję za nominację :)

Ambitna czytelniczka pisze...

:)

Ambitna czytelniczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Dziękuję za nominację! Post pojawi się u mnie niedługo na blogu :D

Ambitna czytelniczka pisze...

Proszę 😄😄

Book Prisoner pisze...

Dziękuję za nominację. Bardzo świąteczne LBA się trafiło. :) Ja lubię zimę wyłącznie zza okna przy grzejniku. Ale kiedy mam wyjść na mróz, ubrana jak eskimos - nieee, wtedy z zimą się nie lubimy. :D

Pozdrawiam,
Book Prisoner! :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Oj tak, u mnie z zima tak samo wygląda 😂. Mam nadzieję, ze odpowiesz na pytania 😊

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.