poniedziałek, 2 stycznia 2017

7 Days Challenge Dzień 2

Statystyki bloga od początku roku (liczba postów, ilość wyświetleń itp..) oraz co i jak się zmieniło w blogu od 1 stycznia 2016 r.
•ZAŁOŻENIE BLOGA: 06.02.2016r.
•LICZBA WYŚWIETLEŃ: 5 712
LICZBA POSTÓW: 73
•LICZBA KOMENTARZY (z odpowiedziami): 188
•WYZWANIA (tytuły): 1-Podróż Wyobraźni
•NAJCHĘTNIEJ CZYTANE POSTY:
Dziesięć płytkich oddechów  (recenzja)
▪Liebster Blog Award #2
▪Pani Noc (recenzja)
•NAJLEPSZE RECENZJE:
▪"Maybe Someday" Colleen Hoover
▪"Dziesięć płytkich oddechów" K.A.Tucker
▪"Pani Noc" Cassandra Clare
•NAJGORSZA RECENZJA: "Błękitna miłość" S.C.Ransom




Co zmieniło się w blogu?
Jednym słowem wszystko, począwszy od nazwy aż po wygląd recenzji, ale postaram się wam to wszystko pokrótce przybliżyć w punktach :)
▪Przede wszystkim wygląd, jaki teraz mam (w styczniu postaram się jeszcze trochę poszperać w szablonach i na pewno sie coś zmieni) oraz wiedzę jaką nabyłam zawdzięczam Internetowi, po prostu. Ile ja czasu spędziłam na czytaniu przeróżnych poradników, bo skąd ja miałam to wszystko wiedzieć? Uczyłam się także na swoich błędach, jak każdy człowiek.
▪Także odnosząc się jeszcze do poprzedniego punktu, zmienił się wygląd bloga oraz postów. Chodzi mi o to, ze już sobie wypracowałam pewne rzeczy i recenzje nie wyglądają jak na początku :)
▪Moja nazwa zmieniała się aż 3 razy. Ale jak to mówią "do trzech razy sztuka", a w moim przypadku to zadziałało. Najpierw było MY BOOK WORLD, następnie A GOOD BOOK HAS NO ENDING aż w końcu oświeciło mnie i wymyśliłam KRAINĘ KSIĄŻEK :D
▪Pewnie zauważyliście, że nagłówki też nieraz sie zmieniały, ale to nie sprawia mi trudności, wręcz przeciwnie, uwielbiam tworzyć nagłówki  .
▪Ale najważniejszym punktem jest to, że po tych wspaniałych 11 miesiącach nie poddałam się i dalej robię to, co chce, bez względu na wszystko. Zaczynając pisać nie sądziłam, że  ktoś w ogóle będzie czytał moje wypociny, a co dopiero komentował, czy obserwował. Jest Was jedynie garstka, ale dla mnie i tak jest to wielki wyczyn. Nie miałam okazji pomyśleć także, ze założę Instagrama, na którym wybije aż ponad 360 obserwujących .
Wielu rzeczy jeszcze wtedy nie mogłam sobie wyobrazić, ale teraz wszystko jest realne ☺
Na początku blog w ogóle nie był tym, do czego dążyłam. Ale nie poddawałam się i coraz bardziej zagłębiałam sie w Blogosferze.
Pamiętajcie, jeśli robicie to, co kochacie, to nie przestawajcie, tylko pokażcie światu, ze wy też macie jakiś cel i do niego dążycie. Trzeba walczyć i się  nie poddawać, bo na pewno coś osiągniecie
To wszystko, na końcu chciałbym wam podziękować za to, że byliście, jesteście i mam nadzieję, że będziecie ze mną.
Do jutra :**
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Alexandra pisze...

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów 😘

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję bardzo 😚

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.