sobota, 8 października 2016

Bohaterowie książkowi TAG

Heej!!
Czasem przychodzi taki czas, że kompletnie nie wiesz co napisać, recenzje nie, jakiś inny post wymagający dużego zaangażowania też nie... więc pierwsza myśl jaka przychodzi Ci do głowy to... TAG (przynajmniej mi)
Dzisiejszy tag to "Bohaterowie ksiazkowi"
I już na początku pisze, ze nominuje do niego Olę z bloga Złodziejka Zapisanych Stron :D.

1.Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym?
O matko!! Pierwsze pytanie i jeszcze takie trudne 😿😿. Hmm... pomyślmy... jest ich baaardzo dużo, ale pierwsze co mi wpadło do głowy to Will z Diabelskich Maszyn (mój mąż) 😙😙😙.

2.Kogo najbardziej nie lubisz?
Hmm... nie przychodzi mi praktycznie nikt do głowy, oprócz Valentina z Darów Aniola 😂😂. Ten gość doprowadził mnie do szału... co za... ughh...

3.Do jakiego bohatera książkowego się utożsamiasz?
Naprawdę?! Czy te pytania muszą być aż takie trudne?! Myślę i myślę... i nie mogę coś niczego wymyślić😨😨.

4.Masz możliwość pójścia na randkę z jednym z bohaterów książkowych, kim on jest?
Jak już wspominałam Will !! Przecież to mój mąż, więc normalne jest ze idę z nim na randkę 😇😇

5.Musisz zabić jednego z bohaterów, kto to będzie?
I może teraz się baaardzo narażam osobom, które go kochają... Ale... jest to Peeta z Igrzysk Śmieci... Przepraszam !!
Nic lubię go 😑😑

6.Bohater, który rozbawia cię do łez.
Magnus!!! Rany, dlaczego prawie we wszystkich pytaniach są postaci z książek Pani Clare... no ale cóż.. Magnus jak coś powie to 😂😂😂

7.Postać, która jest w zbliżonym wieku do twojego.
Kendra z Baśnioboru myślę, ze jest zbliżona do mojego wieku

8.Postać, która najbardziej cię irytowała/ za którą nie przepadasz?
I tu się powtórzę oraz narażę po raz drugi... chyba nie muszę już mówić kto to jest 😇😇
 

9.Twój ulubiony bohater serialowy/filmowy?
No nie no... Jak ja na na to pytanie odpowiedzieć?! Ale nie... czekajcie! Mam!
Jest to Joker z Suicide Squad (tak nawiasem mówiąc, uwielbiam ten film) Więc tak, jest nim Joker, no i jeszcze Harley 😍😍

No i to by było na tyle, myślę że wam się tag spodobał, jeśli tak, to koniecznie dajcie znać w komentarzach, jak Wy byście odpowiedzieli na te pytania :)
Papa :**

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron pisze...

Haha skąd ja wiedziałam, że będę nominowana? :D
Z miłą chęcią wykonam ten tag :)
DM nadal przede mną :( ale przeczytam :)
Valentine... nie było takiego filmu o wilkołakach i wampirach ? :'D haha
No są trudne :/
Haha ja wybieram Rhys'a <3 miłości moja :D
garaż :D haha kochana :D wiesz ja poprawić humor. Ja też go nie lubię ;)
Tag mi się bardzo podobał :) Super wykonanie i czekam na więcej :*
Buziaki :*

Ambitna czytelniczka pisze...

Taki natłok informacji, ze nie wiem co odpowiedzieć 😂😂. Musisz przeczytać DM !!
Już poprawiłam ten garaż, więc jest wszystko ok 😉😉
Cieszę się, że Ci się podobał... W końcu ktoś mi pomógł z wybraniem 😁😁...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.