sobota, 29 października 2016

Zakładki #2

Heejka!!
Tak, w końcu piszę dla Was jakiegoś sensownego posta... I nareszcie usiadłam do robienia zakładek. Jeej!
Także dzisiejszy post będzie się składał głównie z zakładek do wydrukowania :) Jak pewnie widzicie po tytule...
Możecie je śmiało pobierać i używać. Myślę, że nieco się poprawiłam i zakładki wychodzą mi coraz lepiej :D
A dzisiaj zagościł u mnie róż i niebieski :)







A tutaj specjalna zakładka dla Oli z bloga Złodziejka zapisanych stron :)

I to by były wszystkie zakładki do wydrukowania, mam nadzieję, że wam się podobają i zostawicie po sobie ślad w komentarzach :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

Alexandra pisze...

Śliczne zakładki. Chyba wydrukuję pierwszą, bo pasuje to mojego bloga :)
Pozdrawiam, Ola
bookwithhottea.blogspot.com/

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają ;)

Book Prisoner pisze...

Najbardziej podobała mi się druga okładka - jest prześliczna. :)

Pozdrawiam,
Book Prisoner! :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję 😙😙

Willa87 pisze...

Bardzo ładne zakładki.

Nominowałam Cię do LBA
Więcej info na moim blogu
https://moje-czytania.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-3.html

Ambitna czytelniczka pisze...

Dziękuję za nominację, już sprawdzam :*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.