piątek, 4 listopada 2016

Liebster Blog Award #4

Witam wszystkich tu zgromadzonych, dzisiaj mam przyjemność napisać dla Was post, którym jest Liebster Blog Award.
A tak całkiem na serio,  to jakiś czas temu zostałam nominowana przez Basię z bloga Moje czytadełka (jeśli jej nie znacie to szybciutko klikajcie tutaj) do LBA i tak teraz mnie naszło, żeby wam trochę pomarudzić . Z góry mówię,  ze nikogo nie nominuje,  bo jakoś dzisiaj nie mam głowy do wymyślania pytań. Więc jeśli TY chciałbyś zrobić to LBA to proszę bardzo :) Zostałeś nominowany :)
1) Ulubiona książkowa para.
Zabijcie mnie,  ale nie mam ulubionej książkowej pary. Na serio . Jedną  lubię bardziej,  drugą  mniej, ale ulubionej to jeszcze nie mam 
2) Ulubiony bohater książkowy
Ehh... czy zawsze takie proste pytania,  muszą być zarazem takie trudne ?!
No dobrze, odpowiem,  że  jest to mój mąż książkowy, czyli Will z Diabelskich Maszyn 


3)Ulubiony serial
Może to niektórych zdziwi,  ale juz na tym blogu pojawił sie post odnośnie właśnie tego serialu i jest nim...
SHADOWHUNTERS !! Kocham ten serial,  kocham aktorów i z wielką niecierpliwością czekam na 2 sezon (swoją drogą to już za 2 miesiące )
4) Czy jest taka książką, która jest szczególnie bliska twemu sercu?
Hmm... chyba jeszcze takiej nie czytałam... jeśli dobrze zrozumiałam pytanie ma być  to Książka,  która w pewnym stopniu zmieniła mój sposób patrzenia na ludzi,  świat... Ale jeszcze takiej nie czytałam. Jeśli wy czytaliście taką książkę to koniecznie napiszcie 
5) Gdzie najchętniej czytasz książki?
W moim pokoju, pod ciepłym kocem 
6) Ekranizację jakiej książki chciałbyś/chciałabyś zobaczyć na ekranie?
Diabelskich Maszyn (tylko modliłabym się,  żeby tego nie zepsuli, tak jak w przypadku Darów Aniola-Miasto Kości), Ugly Love, Hopeless, Porwana Pieśniarka
7) Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Już na to pytanie odpowiadałam milion razy,  ale odpowiem jeszcze raz.
Pewnego zimowego dnia, czytając sobie spokojnie książkę, wpadłam na pomysł: Hm, a może założę bloga o książkach? I tak to sie zaczęło :D
8) Od jak dawna czytasz książki?
Tak z przyjemności to czytam juz ponad rok :)
9) Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
To co wpdanie mi w ucho,  nie  zwracam szczególnej uwagi jaki to gatunek. Ważne żeby mi sie podobało i tyle ;)
10) Jaką książkę obecnie czytasz?
Gregor i niedokończona przepowiednia ;)
11) Jaki gatunek książek najczęściej czytasz?
Fantasy, New /Young Adult,  Romans
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Book Prisoner pisze...

Też mam to samo z muzyką. Nie patrzę na gatunek, dlatego moja playlista składa się ze wszystkich możliwych gatunków muzycznych. :D

Pozdrawiam,
Book Prisoner! :)

Ambitna czytelniczka pisze...

Masz rację, nie warto sie ograniczać 😂😂
Także podrawiam :*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.